Gå til innhold
Fiskersiden

Ting & tang ....


Martin Lopez
 Share

Recommended Posts

Starter denne tråden rett og slett kun for å kvitte meg med ting&tang som kjeder seg hos meg , som jeg ikke bruker eller som jeg ser er utopisk eller umulig å få kapasitet til å fortsette med- Er nødt til å prioritere og fokusere på det jeg brenner mest for: Produktutvikling & produksjon av " En ny generasjon norske produkter" som står rastløse i kø for å havne hos dere smile.gif

Starter med siste produksjon og restlager av minstemål brettet mange av dere har sett på havfiskekonkurranser. Kun 50 stk. igjen som selges samlet eller 25 - 25 . Denne vil ikke bli produsert i fremtiden.

100038.jpgMinstemål brett godkjent til konkurranser av Norges Havfiske Forbund og til ressurs bevaring av fiskens minstemål .Produsert i slitesterk integral skum

Kun 50 stk. igjen både merket og umerket , som selges samlet eller delt ved 25 - 25 til kost pris , her av kr. 80 + mva ( registrerte organisasjoner kan trekke mva)

Salg status 10-11-09 : Ikke nappunsure.gif

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hornet-alle.jpg Ett stor parti av Hornet fra Salmo , en av mine favoritt "kjøpewobler" og som er handlet når fargene gikk ut kjeder seg hos meg.

Salmo Hornet i størrelse 3,5 cm ser jeg som en killer og av de mest givende ,spesiell til dorging etter ørret fra kano. Anbefales på det sterkeste også til tirring av arter i sjøen og til lett havfiske med bom og søkke.

Jeg har kun 2 farger og med en krok i halen. Svart som avbildet og samme grunnfarge som ørretfargen , dog uten prikker. Denne er ypperlig til å fargelege selv i andre farger ( noe jeg selv gjør med mine)

Selges i esker a 20 stk. Pris per stk. kr. 20 ,00- dvs kr. 400 per eske (kost pris) Veil pris i handelen er kr. 69 ,00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hornet-alle.jpg Ett stor parti av Hornet fra Salmo , en av mine favoritt "kjøpewobler" og som er handlet når fargene gikk ut kjeder seg hos meg.

Salmo Hornet i størrelse 3,5 cm ser jeg som en killer og av de mest givende ,spesiell til dorging etter ørret fra kano. Anbefales på det sterkeste også til tirring av arter i sjøen og til lett havfiske med bom og søkke.

Jeg har kun 2 farger og med en krok i halen. Svart som avbildet og samme grunnfarge som ørretfargen , dog uten prikker. Denne er ypperlig til å fargelege selv i andre farger ( noe jeg selv gjør med mine)

Selges i esker a 20 stk. Pris per stk. kr. 20 ,00- dvs kr. 400 per eske (kost pris) Veil pris i handelen er kr. 69 ,00

svømmedyp? vekt? flytende eller synkende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svømmedyp? vekt? flytende eller synkende?

Sakte synkende- 2,5 gr. Dybden avgjøres av hvor lenge man lar den synke. Mer info på www.solvkroken.no

Legger til : Utrolig undervurdet wobler i det norske markedetohmy.gif

Skal vi dele Jim Frode?

Litt makaber tankegang , Aham - Utrolig hva mangel på koma kan bety- især når jeg ser din avatar. Da tenker jeg på den berømte skole eksempel :

"Skytt ham ikke vent til vi kommer !!" Uten komaen kan det tolkes som : "Skytt ham, ikke vent til vi kommer" ..eller "Skytt ham ikke, vent til vi kommer" !!

Jim Frode : Til den prisen selges det helst i eske , og da er det greiest om flere går i sammen om interessen er til stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

hornet-alle.jpg

Har fortsatt en god del av disse som er nevnt i post 2". Merkelig nok er det kun forhandlere som har handlet disse og til samme pris som jeg tilbyr dere. Kan også sprette opp eskene og selge a 10 stk. ( kan blandes 5 + 5)da til en pris á kr. 30,00 per st.

Det er også en god del målebrett om noen ønsker disse. De skal bort men tar til meg at minste kvanta er kanskje satt for høyt- Reduserer minste kvanta til 10 stk. og samme pris , kr. 80 per stk.

15331_103682332983652_100000256577044_92204_4741185_n.jpg

Det begynner å minke med 150 grs. søkke på lageret . 10 stk. til 100 kr. er ikke noe dere finner hos forhandlere...

Grunnet kvalitetoppgradering og etter lageropprydnning ,legger jeg ut til salgs poser med 1000stk .14 mm. Søvik rustfrie splittringer i bulk .

Det er begrenset antall og selges til kr. 700 per 1.000. Ypperlig ringer til havfiske og som de fleste kjenner.

Kan også dele posene i 2 á 500 stk, da til kr. 400 per 500 ringer...eller 250 st. til kr. 500 UTSOLGT

Tips: Liker dere å bruke balanse , også på sjøisen ? Prøv disse små wobler med lette søkke og små boom eller sigarsøkke- Prøv speed jigging fra bunnen og opp, med stopp innimellom - Dere blir overrasket cool.gif

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg både målebrett og ett par wobblere, men har ikke mulighet til og kjøpe 10 av hver sad.gif

Ingen nekter deg å handle 1 av hver- dog blir det andre priser. Woblerne kan også bestilles stykkvis til kr 50 stk. om det så ønskes Målebrett kan bestilles her

Følg med denne tråden da jeg kommer til å legge frem Ting & Tang nå som jeg er igang med oppryddning av fiske utstyr .Ett parti av Coaster 10 gr. produsert hos Sølvkroken kommer etterhver også.

Produsert hos meg kommer til våren om jeg finner tidsrom til det og før SØ og HA begynner å jakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(må bare få kneet i orden, er litt invalid for tida ).

Da er vi 2 om det Geir- Heldig du som er lønnsmottakker- Som selvstendig næringsdrivende får jeg merke nå hvor diskriminerte vi egentlig er, vi som tør å satse,.....når man er utsatt for uhell . Nok om det , må på jobb uansett smerte....( smerte er godt , men jævlig vondt) Kan hende vi må bytte navnet på laget til " Los invalidos de Skagerak "

-For ordens skyld legger jeg frem bilder av woblerne det gjelder. Fant en ny farge også blandt eskene. Legger til at jeg handlet så stor parti den gang modellene gikk ut ,av en grunn: De er blandt mine favoritter til ørretfiske og hadde aldri tanker om å selge disse. Innser at det ble vel for mange og jeg må bruke tiden til å teste og bruke mine egne ( som er bedre , selvfølgelig)

Klipp.jpgGammel traver fra slutten av 90 årene som er laget for å fiske og som fisker ( meeget langkastende) .OBS! Ikke til salgs...ennå(Kan ikke avsløre alt på bildet)

IMG_4172.JPGGreie grunnfarger som tillater forandringer. Spritttusj er saken ( det merker ikke fisken)

Ett parti av Lopez Coast Jerk ( tidligere markedsført av Sølvkroken under Lopez Coaster)og produsert i sin tid av Sølvkroken er også ryddet frem. Historisk sett er det få wobler som har nåd salgstalene som Lopez Coaster, især denne størrelse , 10 gr. nådde. Grunnen er uten tvil er kastewobleren er vannvittig allsidig og effektiv og kan brukes overalt det finns rovfisk.

IMG_4185.JPGKun denne farge

Er dere SØ , HA, ASP eller stor ørret fiskere innenlands, ikke la sjansen gå fra dere. Når jeg i en senere tidspunkt setter igang med ny produksjon og hos meg, kan jeg dessverre ikke tilby samme pris.

Lopez Coast jerk vil bli levert montert med splittring i senefeste og dobbelkrok sikret med splittring. Pris : 3 stk. a kr. 100 . 2 stk. kr. 100,00

Alt som jeg legger i denne tråden bestilles via denne linjen i nettbutikken. Skriv varene det gjelder i feltet : Melding til selger

PS: Legg merke til minste kjøp for å ekspedere varer.

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

" En ny generasjon norske produkter " går foran alt og utvikling og etableringen av bedriften koster! Har bestemt meg i å ikke henge meg i fortiden for å satse på fremtiden.. begynner derfo å kvitte meg med en god del "antikviteter" fra min samling for spesiall interesserte. Begynner med :

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den snella er jo uvurderlig i pris.

Her kan man trygt si at det må rett kjøper til for å få den riktige prisen.

Men den tviler jeg på at fåes i Norge. Sotheby's? eller hvordan man skriver det. :)

Har du noen ide hvem som har den andre snella?

Snellehistorie er stas. Ikke ofte man snubler borti sånt.

Ikke si at du fant den på loppis. :lol:

" Mye skal du ha for den treboksen?

100 kr. 200 hvis du kjøper snella som ligger inni også.

150?

SOLGT!

Får jeg med den Mingvasen på kjøpet?

Da blir det 20 kr til

Det er et lite nagg i den , men OK" ;)

Endret av Potemkin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_4185.JPG

UTSOLGT!!

Takker så mye til alle dere ( mange) som har trua på denne. Ærlig talt har dere gjort en bra handel . Ser frem til også å kunne tilby fra egen produksjon i nærmeste tid og med meget spesiell overflate behandling som virkelig tåler juling med eget utviklet fargeleggingsteknikk og lakktype.

Er det noe spørsmål relatert til bruk av disse kastewobler, bare spør. Tipser at de kan også brukes med kroken plassert ved hoden, dog gir dette en annet svømmebevegelse og lengre kast.

IMG_2376.JPG

Til dere som har handlet en god del anbefaller jeg på det sterkeste å oppbevare disse i slike patron bokser

Følg med . Hunter Jerk 10 gr. og 7 gr. blir de neste som kommer.Flere tusen er ferdigstøpt og venter på lakkering.

Haukeli%20%C3%B8rret-web.jpgHunter%20Jerk%207%20gr.%20h%C3%B8stfarge-web.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.