Gå til innhold
Fiskersiden

Boden ryddes oppdatert 20.12!


JohanM
 Share

Recommended Posts

I stede for og ha en haug med tråder kommer jeg til og heller samle alt her, finner stadig nye ting som samler støv her... tråden med takkel ting kommer til og stå alene for og holde det mest mulig ryddig.

Prisene er satt, men det er lov å komme med bud også :)

Wobblere

Pakke 5.

mini-S1031319.jpg

25 kr stk - 60 kr samlet.

Pakke 6.

mini-S1031321.jpg

30 kr stk - 200 samlet.

Pakke 7.

mini-S1031322.jpg

30 kr stk - 200 samlet.

Pakke 8.

mini-S1031323nr2.jpg

30 kr stk - 150 kr samlet

Pakke 9.

mini-S1031312nr2.jpg

30 kr.

Softbaits/Shads

Pakke 1.

mini-S1031313.jpg

Masse forskjellige softbaits og shads, litt diverse.

250 kr.

Pakke 2.

mini-S1031314.jpg

mini-S1031315.jpg

Mange softbaits, dere ser de forskjellige typene på bildene. der er flere av hver str. følger med 2 cd'er som omhandler bruk av disse, tror der er litt kroker osv også.

300 kr.

Diverse kroker,jigghoder +++

Pakke 1.

mini-S1031331.jpg

125 kr.

Dupper

Pakke 1.

mini-S1031324.jpg

lysende dupper, de to til høyre har rasslekuler også.

75 kr.

Div til havfiske

Pakke 1.

mini-S1031330.jpg

80 kr.

Pakke 2.

mini-S1031327.jpg

50 kr.

Diverse

Multifunksjons verktøy.

mini-S1031332.jpg

100 kr.

Sene

Spiderwire Code Red 0,14mm 10,2 kg! 270 meter. (illustrasjonsfoto under, men lik sene)

spiderwire.jpg

250 kr.

Snelle

Okuma alumina 55 snelle m 0,39mm Fireline. Funker 100%, ca 1 år gammel. har litt kosmetiske skrap.

mini-S1031275.jpg

mini-S1031273.jpg

Selges til høystbydende over 300 kr.

Sender mot at frakt blir betalt. :)

Endret av JohanM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stanga ville jeg nok sagt ca fra 10-15gram til ca 50 gram eller noe sånn, har ikke fiska nok med den til og kunne si noe mer eksakt egentlig, har kun brukt den 1 gang.. har for mye stenger..... ;)

150 kr er registrert, håper på litt mer i.o.m bare pike fly koster 130 kr... men vi ser hvordan det barker i vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke bestemt meg for enda egentlig... men lar det stå noen dager til hvertfall :) Hadde egentlig håpt på å få solgt tican og okuman samlet, men det kan jo hende noen byr på snella også løst... Men har der ikke kommet inn noen fler bud innen 2-3 dager så selger jeg det som har kommet bud på da så sant jeg syns det er greie bud :) (ditt bud er akseptabelt for stanga marc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twin Poweren er ca 2 år. den var brukt 4-5 ganger når jeg fikk den, å jeg har ikke brukt den mer jeg heller.

Jeg har brukt den både i ferskvann og saltvann, men den er alltid skyllt i ferskvann etter bruk :)

Jeg vil helst selge den sammen med stanga, men du kan legge inn ett bud på bare snella, så ser vi det ann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er høyeste bud til nå:

gummidyr + pikefly = 300 kr Turbo 242

Tica stang(kun stanga) = 200 kr Marc

Twin Power 2500 = 500 kr danenersen (Denne blir ikke solgt for dette, vil helst selge den sammen med stanga)

Endret av JohanM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

900 kr er registrert for twin poweren, men jeg vil fortsatt helst selge snelle og stang sammen, ble bydt 1300 inkl frakt for settet på mail, men jeg selger det ikke under 1500 kr + frakt, det bør ikke være noen gal pris i det hele tatt.

Til de som evt måtte tro jeg selger pga pengemangel så gjør jeg ikke det, så jeg selger ikke bare for og selge. Har alltids plass i boden igjen i værste fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.