Gå til innhold
Fiskersiden

Shark night anyone?


atomichaggis
 Share

Recommended Posts

Jeg er med på flere turer jeg, må bare la fiskestanga ligge brakk en liten stund slik at kjerringa ikke blir for vred. :D

Neste gang skal jeg prøve å få tima floa litt bedre, slik at vi får starta en time eller to før full flo. Og litt mindre regn kanskje.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at plassen har levert to kvelder på rad, håper det kan fortsette slik! Hadde vært utrolig gøy med en plass inne i fjorden som leverer pigghå jevnlig. Vi får håpe de holder seg i området :) Det ble tatt tre stk?

Er nok en del trollkrabbe i området ja, har fått de opp flere ganger. Blir bra motstand når de begynner å få litt størrelse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D I dont think your curse was broken in Namsos, I think you got cursed :P

Can't stop catching the buggers now! They are getting smaller too... biggest one last night was 1kg :)

Fet krabbe! :P Spennende at storsand leverte stor pigghå, skal å prøve en dag snart selv :)

I think it's getting fashionable this place... I'm gonna have to go discover a new one :D

Jeg er med på flere turer jeg, må bare la fiskestanga ligge brakk en liten stund slik at kjerringa ikke blir for vred. :P

Neste gang skal jeg prøve å få tima floa litt bedre, slik at vi får starta en time eller to før full flo. Og litt mindre regn kanskje.... :D

I need to make a point of all the days I don't fish now.

I think that high tide is the key at this place, all the big piggis were took at high water on both days.

Morsomt at plassen har levert to kvelder på rad, håper det kan fortsette slik! Hadde vært utrolig gøy med en plass inne i fjorden som leverer pigghå jevnlig. Vi får håpe de holder seg i området :) Det ble tatt tre stk?

Er nok en del trollkrabbe i området ja, har fått de opp flere ganger. Blir bra motstand når de begynner å få litt størrelse :P

1 big piggi tuesday, 2 big and 1...not so big yesterday. Let's hope it lasts... this end of the fjord needs the variety.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hågjel på 1kg er fortsatt ganske så bra, du har nok bare hatt en pangstart hva gjelder størrelse på de du har fått så langt ;)

I've ruined it for myself by going to namsos :D... think it'll be a long time before I break 1.5kg again.

Although the one I caught on tuesday was bigger than all the hågjel we had on land last night... possibly 1.2ish

What you mean "1....not so big". It was like twice the sice of my personal best!!! :D:D

Hehehe... just wait til you get 4-5-6kg pigghå... then you'll know! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe morsom tur!!

Hadde ikke noen store håp om å få noe super fisk før turen, men ble meget overasket over at det var min dag og ikke "Trønderflua / Mr.Gullhår-i-sprekka" sin tur til å få den store fisken. :(

Synd ikke alle fikk en Pigg-h. men blir flere turer dit vill jeg tro =)

Kjell,-

Ps: HuRRa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ill be back there again tomorrow...i want my big piggi!!

Den store piggisen er ikke i det området nå desverre, den er på en laaaang svømmetur til Bergen hvor den vill blite må min krok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Mr Big fish ;)' date='27 November 2009 - 19:22' timestamp='1259346167' post='553646]

Den store piggisen er ikke i det området nå desverre, den er på en laaaang svømmetur til Bergen hvor den vill blite må min krok ;)

Haha, tipper det blir en skuffende liten fight å dra i land en 10kg's pigghå etter at den har tilbakelagt trondheim - bergen sjøveien på ett døgn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tipper det blir en skuffende liten fight å dra i land en 10kg's pigghå etter at den har tilbakelagt trondheim - bergen sjøveien på ett døgn ;)

Det er en uke til jeg skal dit å satse igjen, så den har god tid til å feite seg opp å kose seg på vegen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var i natt dere skulle fiske, sørg får å få "napp" i kveld før du går ut å da, "hall" skal gi gode fiskeresultater :P

Eller la være å dusj i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.