Gå til innhold
Fiskersiden

Shark night anyone?


atomichaggis
 Share

Recommended Posts

Jeg så det, men så ikke noe sted at dere faktisk visste om at det var tatt gapeflyndre der.

Yeah, this thread is kinda a shrine to the pursuit of a respectable sized pigghå... or any decent shark, all the other fish are in other threads. Conclusive proof of gapeflyndre can be found in one of Veg's threads from around springtime. also in Hugo's epic trøndelag kystmeite guide thread I think.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wasn't livin in Norway, let alone Trøndelag before 07 so I wouldn't have known about that. Got any links to threads with old Storsand gapeflyndre? thought I trawled through every thread on here but I might have missed some.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ble det noe fisk på deg Veg? Lurer på en tur nedover igjen, sette ut ei stang med hel småhvitting og se hva som skjer. :)

æssj, tenkte å la den turen forbigå i stillhet jeg :) For å si det kort så blanket jeg for aller førstegang på storsand :) Var totalt dødt, noe David også kan bekrefte. Ifølge vannstand.no blir det høy flo i helga, så da er det muligheter for at stor fisk trekker innover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte muligens at jeg kunne ta turen nedover på søndag, får se litt hva som skjer her hjemme først. Fruen er på tampen av graviditeten, og det merkes på flere vis. B)

Og såfremt det ikke blir torske-bonanza i Straumen i stedet. Virker som torsk med rimelig grei size har starta innsiget der nå i disse minusgrader dager. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte muligens at jeg kunne ta turen nedover på søndag, får se litt hva som skjer her hjemme først. Fruen er på tampen av graviditeten, og det merkes på flere vis. B)

Og såfremt det ikke blir torske-bonanza i Straumen i stedet. Virker som torsk med rimelig grei size har starta innsiget der nå i disse minusgrader dager. :)

fikk en på 8.7 kilo i straumen i går.. kaldere i dag B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Sånn så det ut på Storsand igår, men til tross for nydelige forhold var det kun små hvitting som kom på land. Tror floa var ett par timer for tidlig, for selv hvittingen begynte å dø ut etter 21:30. Må få til flere turer dit i år, for i år skal kloskata sitte :D

6737429687_fa88c8e5d1.jpg

Endret av veg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Artig tur inatt, men kun agntyver kom på land. Urovekkende store mengder svarthå :o

Fikk ny pers på Hågjel på 1020g og veide den største svarthåen til 156g, som forøvrig også er pers.

Takk for turen til Bjørno og Adam! :D

7148056527_1b98730bf6_z.jpg

IMGP4824 by Vegar Seljestokken, on Flickr

7148063741_52e7c021d9_z.jpg

IMGP4822 by Vegar Seljestokken, on Flickr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fååååååååår du no klo?=!

Jo slimål dro Adam på land! Væææææææææææældi bra! men ikkje så mye slimål som d kan vær der til tider. Ellers jøvlig mye hågjel og svarthå, veldig små hvitting og generelt kjempeopplegg! Ingen av bildene fra svarthåen din blei ok Veg? Du så jo fodle ud på alle bildene, så skjønne at du lot være å poste d

Fin kveld innimellom snøføyken va d jafl :)

Ser du traff på en lokal polakk og på tur...plagsomme typer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.