Jfarmen Posted March 21, 2005 Report Share Posted March 21, 2005 Da er endelig påsken igang. Var ute en tur i går med frodeh på skrukkestranda [ ] Årets første sjøørret og ny personlig rekord [ ][ ][ ] Fisken ble veid inn til 2025 gram Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Major Posted March 21, 2005 Report Share Posted March 21, 2005 Nice fish... Grættis! Hva tok den på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jfarmen Posted March 21, 2005 Author Report Share Posted March 21, 2005 Takk Vet ikke hva flua heter for jeg fant den i pappas flueboks som jeg måtte låne for jeg hadde glemt mine i oslo.[:I] Men jeg kan jo prøve å beskrive den. Kroppen er av flat sølvtrinsel med oval sølv ribbing. Kroppen er hvit marobou med hvit flash. Rød flash tail og fronthackle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErikR Posted March 21, 2005 Report Share Posted March 21, 2005 siden frodeh er med er det vel grimstad traktene? flott og blank fisk, tenker du er fornøyd ja! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jfarmen Posted March 21, 2005 Author Report Share Posted March 21, 2005 Hehe [ ] Det var ikke meningen å være så hemlighetsfull. Nei, det er ikke i Grimstadtraktene. Fisker mest i Stavernsomerådet om dagen men dette var mellom Larvik og Sandefjord (tjølling). Uansett er det masse fisk i sjøen langs hele kysten, men noen steder er jo selvfølgelig bedre enn andre. [ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts