Gå til innhold
Fiskersiden

Håndlagede wobblere og..beltespenner :rolleyes:


h1rik
 Share

Recommended Posts

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette ble dyrt! :)

Nå blir det innstramminger på julemat og -gavebudsjettet.

På den andre siden ble jo penger spart i forrige auksjon da jeg ble helt utmanøvrert på tampen. :)

Forventer at avkastningen kommer til sommeren.

Takk for spennende auksjon, Henrik.

Må bare si meg enig i dette. Toppers h1rik :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1, ASLAK - 240 - kjerav

2, VAARALA - 210 - Oteren

3, FLAX - 450 - GeirN

4. BEGGAR - 110 - nanablag

5. WILPERI - 100 - LK

6. JKV - 150 - kjerav

7. JAMO - 110 - Fishermen

8. PALKO - 100 - Fishermen

9. KATTI - 240 - kjerav

10 KATTI - 260 - Nidelvfisker

11, DAIWA - 240 - kjerav

12. TAMI - 150 - kjerav

13 MATTILAN - 180 - Nidelvfisker

15 LADY-LORD - 110 - nanablag

16 RIKO - 130 - FishingBUDDY

17. RIKO - 150 - kjerav

18, JJ. - 200 kjerav

19. BETET - 110 - Fishermen

20. MUURAS - 160 - Nidelvfisker

21. ARMAS - 310 - Nidelvfisker

22. ELKA - 120 - LK

De som mangler kontonr. mitt sender meg pm..De som kjøpte sist har jeg adresse på....Wobblerne sendes når penga er på konto.

Takk for lørdagsunderholdningen og God Jul til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerav fikk aslaken sin og er nok glad og fornøyd :D

Jaggu... har jeg begynt å kjøpe handlagde wobblere nå..... Den beggaren jeg endte opp med nå ville jeg byttet bort hver dag mot den jeg bød for pinglete på for noen uker siden, men jeg har troen på denne også til mitt fiske.....

Lady-lorden skal prøves på abbor når jig ikke leverer! Abborwoblere bør koste minst en hundrings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerav fikk aslaken sin og er nok glad og fornøyd smile.gif

Jaggu... har jeg begynt å kjøpe handlagde wobblere nå..... Den beggaren jeg endte opp med nå ville jeg byttet bort hver dag mot den jeg bød for pinglete på for noen uker siden, men jeg har troen på denne også til mitt fiske.....

Lady-lorden skal prøves på abbor når jig ikke leverer! Abborwoblere bør koste minst en hundrings!

Beggaren duger til alt og Lady Lord er en killer til ørret - og tryte???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beggaren duger til alt og Lady Lord er en killer til ørret - og tryte???

Fytt i grisen, etter å ha vært på Lap-dancing og andre lugubre ting i London (de ser nokså like ut enten de er fra Afrika/S Amerika/Asia/Europa) så hadde jeg ikke ventet å vinne så mange fine ting!!!! Var ikke på bittet i hele tatt når auksjonen gikk ut. Forstår ikke folk hva som omsettes her?

Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva jeg kjøper. Ikke vet jeg om det ble dyrt eller billig heller.

Vel, etter litt egeninnsats på området; ca 10 timer på internet pr ny produsent, frem og tilbake, 15-18 Euro for de gode stykkene, halvparten med 25%mva + statens eget gebyr for å holde folk i arbeid (79 kr tror jeg) så er dette billig. Hadde folkene her inne hatt en kommersiell holdning hadde startprisen her vært adskillig høyere!!!!

Prøv å fremskaffe noen av de skjeldne her (Poppelli/Wayla/Lilli) som tidligere har blitt frembudt så hadde du sett at dette er ren velferd og deling med andre.(Jeg har ikke solgt en finsk flis her!!!)

Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heraen jeg kjøpte tidligere var aldeles nydelig og jeg syntes prisen var lav i forhold til det arbeidet som var nedlagt i den.

At det salget ikke kunne være god butikk for h1rik er ikke vanskelig å regne seg fram til......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heraen jeg kjøpte tidligere var aldeles nydelig og jeg syntes prisen var lav i forhold til det arbeidet som var nedlagt i den.

At det salget ikke kunne være god butikk for h1rik er ikke vanskelig å regne seg fram til......

Men, morro har det vært :angry:

..og jobben med å få ut litt info/skape litt entusiasme (som var Tequila og PerH sin opprinnelige intensjon, slik jeg forstår det) er gjort.

Nå går dette av seg selv. Fremover vil jeg nok ikke legge ut mer på denne måten...men, morro har det vært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar på meg skylda for å ha startet en tråd om galskapen, men resten av "skylda" får PerH, Lars, Robert, du og noen andre ta :) kanskje ikke minst PerH som var litt arnestedet for den videre fremgangen.

Min intensjon var å kvitte meg med noen wobblere og da helst til noen som ikke hadde "råd" til disse. Resultatet har blitt at jeg har mangedoblet antallet wobblere :angry:

Men det har gitt meg mye, og det har vært steinkjekt. Har nå klart å holde meg litt unna flere kjøp, så det har vel ikke blitt mer enn 30-40 nye nå i høst, og for at det skal bli flere må det være noe spesielt.

Har lyst til å selge/gi bort noen, men som dere allerede har skjønt, så er det litt problematisk for meg - tenk om jeg trenger den en gang............ :) og de er jo så steinfine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det kun en pakke igjen å sende (nanablag..), dette betyr at dere bør ha pakke i kassa innen fredag.

.....og jeg begynner nok og kikke spent i postkassa alerede i morgen tenker jeg. Gleder meg til en førjuls-presang :)

Takk for en flott auksjon med masse spennende objekter h1rik, vet du har tilbrakt mange timer foran pc`en for og skaffe disse til veie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.