Gå til innhold
Fiskersiden

Julekalender 2009 08


Triturus
 Share

Recommended Posts

- Fin luke

- Bra fisker

- Større og morsommere fisk på halvparten så mange turer som meg selv

- Brenn litt for det (i all vennskapelighet)

- Nikker samtykkende i håpene om fiskeåret 2010

- Lurer på om jeg skal skrive om svaret, uten stikkord, for det ser litt tett ut...

- Næh

- :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- takk for tilbakemelding    - etter mye vitenskapeligrettet presisbasert språk er det ok å få flåse og fleipe aldri så lite    - tok ikke helt brennpunktet til Martin S (to poster over)    - kanskje kan han utdype  - stikkordsformen funker dårlig når punktene legger seg etter hverandre  - hva skjer med forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok ikke helt brennpunktet til Martin S (to poster over)    - kanskje kan han utdype

Tuftet på ren misunnelse over de fine fangstene på såpass få fisketurer, var det en vennskaplig anmodning om at du kunne brenne litt.

Som i "burn in hell", eller brenn i helvete... men bare litt altså. Sånn at fiskecapsen lukter røyk liksom. Vil jo ikke skade noen B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjønner jeg, trodde du snakka om å brenne som i å vise engasjement (ref. "brenne for det"). Men det funka da, rett etter du la inn den posten brant jeg fire fingre på ovnsrista når jeg skulle ta ut grandisen. Lukta brent gris (merkelig) etterpå. Pass på hva du sier :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjønner jeg, trodde du snakka om å brenne som i å vise engasjement (ref. "brenne for det"). Men det funka da, rett etter du la inn den posten brant jeg fire fingre på ovnsrista når jeg skulle ta ut grandisen. Lukta brent gris (merkelig) etterpå. Pass på hva du sier :D

Huffda, unnskyld ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.