Gå til innhold
Fiskersiden

Lake fiske i kveld


link
 Share

Recommended Posts

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er båre spåd -13 i morra så du kan jo slenge deg med en tur ut da Gabbe;) kulda er helt greit, men klart blåser 10m/s og er 20- kan det bli litt guffent. gode klær er avgjørende :P og nå er det fast beslutta for min del... blir isen i morgo holder på og pakke akkurat nå... den beste førjuls presang på lenge detta ;)

Endret av marc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På isen? Skal der fiske fra land eller fra is i morgen kveld? Og Skal Thile være med (sjåfør så andre kan drikke, he he) ?

blir isen det :) Thile har ikke jeg vert i kontakt med, men jeg kan ta deg med utover og sørge for at du kommer med toget hjem :) ( kunne vert morsomt syn, Gabbe med en kepp innabords og tog ;):P )

Så fort det er trygg is på noen av gromplassene på Glomma er jeg klar :D

ordner seg det vettu ;)

-Og galskapen lever i beste velgående, ser jeg?

hoho. :D

lake eller laks... alt på sin måte- kanskje galskab men drit morsomt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he -17 her nå så der er det nok -20 i dag der . vi er nok heldig om det bare blir -17 i morgen ta med tau så får du holde mens jeg flyr utpå og borrer :) kunn test tur i morgen og skulle vi få noe er det nok avkrokning i borr hullet ;)

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk en liten tur ute i sted, utenfor den trygge, varme bilen, og ørenene mine datt av. All ølen på balkongen er poffet, og den andre bilen er så kald at jeg ikke tør å nærme meg den. NÅR SLUTTER DETTE??? Og på toppen av det hele snakker dere om å fiske, FISKE, når det er kaldere enn på nordpolen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du bli med da, Remy. Og kjøre! Slik at jeg kan nyte noen kalde øl der ute på isen. Nå som det er helg og snart jul og greier ;)

Nei, aldri. Jeg skal nyte kvelden på oslo's varme, store kinosal og se premieren av Avatar. Der foregår handlingen også i varme miljøer. Hvis du drikker kald pils, i 20 minus, mens du fisker, da er du JAGGU über urmannen jeg alltid har misstenkt deg for å være! WOW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.