Gå til innhold
Fiskersiden

Lake fiske i kveld


link
 Share

Recommended Posts

paserte -20 nå :D blir friskt ja .hm finlands hetta er muligens tingen i dag :D

Kylling, og jeg har bedt Gabbe ta bevis på hanskebruk OM du bruker det, erindrer en som sa "bruker ikke hansker før det er -30" :) Men jeg er fortsatt imponert av din bruk som hender som øse, agnpåtreder og avkrokere uten bruk av hanske :o

Gutta, siden dere er så gale, Gudbrandsdalen har lake, og der er det -40,9, til og med Kai kan bruker votter med god samvittighet

http://www.gd.no/nyheter/article4766815.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var frisk tur nå i kveld og grade stokken runda -22, var ikke helt den isen vi hadde håpet og må nok vente et par dager til for og komme helt ut på flekken :wacko: og nej remy, her trengtes der ingen votter, luer, og annet som bare tar plass i sekken, turen opp igjen er ganske hard og en sparer de kiloene en kan... har tilmed fanget Gabbe i stolen sin UTEN votter og luer B) Lykkedrikken til Gabbe var ikke mye ena i kveld og tror denne har best effekt når den er hlet tinna, 3/4 av brusen frøs etter ca 10 min :P ellers en kjempe koselig tur, gleder meg til søndagen igjen :huh: takk for hyggelige timer gutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var frisk tur nå i kveld og grade stokken runda -22, var ikke helt den isen vi hadde håpet og må nok vente et par dager til for og komme helt ut på flekken :wacko: og nej remy, her trengtes der ingen votter, luer, og annet som bare tar plass i sekken, turen opp igjen er ganske hard og en sparer de kiloene en kan... har tilmed fanget Gabbe i stolen sin UTEN votter og luer :D Lykkedrikken til Gabbe var ikke mye ena i kveld og tror denne har best effekt når den er hlet tinna, 3/4 av brusen frøs etter ca 10 min :P ellers en kjempe koselig tur, gleder meg til søndagen igjen :huh: takk for hyggelige timer gutter

Du glemmer det vesentlige; FISKEN!!! Blei det no? B)

PS: Gabbe, hjemmebrent funker mye bedre som lykkedrikk når det er så kaldt, det fryser ikke! dessuten blir man lykkelig av det også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for turen ja. det var hyggelig, men veldig synd at vi ikke kom oss ut dit vi ville. Kulda lagde ikke andre problemer enn det du nevnte. jeg ble innmari tørst og skulle drikke litt mer av urgen min - men det gikk jo ikke :wacko:

Legger ut bilder etterhvert

Hadde du putta den opp i toern hadde det kanskje gått. Eller var det minusgrader der også :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen bilder fra turen

Hadde med campingstol - bare paraplydrinken som manglet

191220090039013JrE77DbDhHr.jpg?88

19122009003901F9nqg5r5MgKe.jpg?62

Gjett hva som foregår her

Og her er reultatet etter det eneste nappet vi registrerte mens jeg var der

191220090039012u1791h4rJw3.jpg?73

ja, forresten - de nye kamik-støvlene mine fungerte svært bra. Skal nok mye til å fryse i de

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gluwine, kald juleøl og julesnacks, gode venner og VARME er sunt ;) Siden jeg skal fiske i slutten av januar må jeg holde alkoholinntaket HØYT for å få det skikkelig inn i blodet som frostveske ;) Pluss at jeg blir mer og mer imponert over deg Kai, du fisker samma f#¤% hvor kaldt det er ! Du er s.y.k. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nå det :(

Kom du deg opp etter å ha vært oppe så sent?

Spennende vær i dag i hvert fall. Har opplevd bra isfiske etter rovfisk i slikt vær mange ganger. Det er gjerne da du kommer i kontakt med de lit større eksemplarene. Så det blir spennende å se resultatet av turen deres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nå det :)

Kom du deg opp etter å ha vært oppe så sent?

Spennende vær i dag i hvert fall. Har opplevd bra isfiske etter rovfisk i slikt vær mange ganger. Det er gjerne da du kommer i kontakt med de lit større eksemplarene. Så det blir spennende å se resultatet av turen deres

jeg er våken som en ørn jeg, men turen deres??? :) kai våkna vel i 11 tida, hva er det for en tid og stå opp på?? :) :) blei en liten tur på meg. blei 0 gjeddefanter idag, men 3 stk abbor rett oppunder kiloen :P

Endret av marc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.