Gå til innhold
Fiskersiden

Norges Lengste Gjedde


Remy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det kan jeg love deg, denne er stappet med godbiter og er til for ALLE i hele Norge!

Alle... Så det er muligheter selv om du ikke dorger rundt i "gullgjeddas rike" 5 ggr i uka :)

Blir spennende å se hvordan denne konken skiller seg fra Wallis sin! Premiene ser fete ut, og jeg skal i hvertfall delta (hvis jeg får noen gromgjedder da hehe) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle... Så det er muligheter selv om du ikke dorger rundt i "gullgjeddas rike" 5 ggr i uka :)

Blir spennende å se hvordan denne konken skiller seg fra Wallis sin! Premiene ser fete ut, og jeg skal i hvertfall delta (hvis jeg får noen gromgjedder da hehe) :)

noe sier meg at de ikke trenger og være så volsomt gromme, Marius- jeg tipper at antall har en faktor i denne konken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle... Så det er muligheter selv om du ikke dorger rundt i "gullgjeddas rike" 5 ggr i uka :)

Blir spennende å se hvordan denne konken skiller seg fra Wallis sin! Premiene ser fete ut, og jeg skal i hvertfall delta (hvis jeg får noen gromgjedder da hehe) ;)

Er vanskelig å finne opp kruttet helt på nytt når det gjelder fiskekonkurranser, men denne er annerledes med noen momenter som er skikkelig spennende- og premiebordet, det er umatchet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mange konkurranser er slik at det er kun noen få som har sjans til å vinne, slik som Wallis sin. Det er de som av en eller annen grunn har veldig mye tid til å fiske, og som er mest ensporet i sitt fiske som har kan hevde seg og ingen andre – uansett hvor flinke man er. Slike konkurranse blir normale folk med på bare for å være snille mot arrangørene, men da er det jo bare surt hvis premiebordet er for flott – hvis man garantert ikke kommer til å kunne vinne noe av det.

Da er det bedre med konkurranser om størst fisk, selv om de som fisker mye og ensporet har størst sjans her også har likevel alle som fisker en liten sjanse i hvert fall. Og da kan man jo kompensere for manglende fisketid med å sette inn støtet på det man tror er rett plass til rett tid!

Men jeg venter i spenning – en konkurranse for alle er kanskje annerledes enn bare flest kilo, størst antall eller lignende.

Uansett er jeg positivt innstilt og kommer til å delta ;)

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg love deg, denne er stappet med godbiter og er til for ALLE i hele Norge!

Ække gjedde i hele norge vettu... ;)

Men lykke til de som har, og får deltatt :)

Endret av Gimbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote

'name=Gimbo' date='18 December 2009 - 14:54' timestamp='1261144462' post='558709]

Ække gjedde i hele norge vettu... ;)

Men lykke til de som har, og får deltatt :)

Er gjedder i finnmark som du kan vinne flere premier med i denne konkurransen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.