Gå til innhold
Fiskersiden

Å i Lofoten


potbelly
 Share

Recommended Posts

:wacko: Jeg har meldt meg på en tur til April 2010. Å rorbuer. Men dette er upløyd mark. Vi har bra båter etc, og jeg kjenner noen som var der i fjor. De hadde ett fantastisk torskefiske på utsiden, og dro alle fisk over 20kg. Og andre hadde et flott kveitefiske. Men i og med at en har 4 dager med fiske så er jeg på allerten og tenkte å spørre om noen har vært i område og kan gi noen tips. Fra denne plassen ser en over mot Værøy og Røst. Spesielt er jeg på jakt etter kveite tips. Det burde jo også være bra for storsei i område. Dermed kaster jeg ballen ut og ser om noen har innspill på område. Sett litt på sjøkart etc, og det er jo mye grunner langt utover til det stuper nedover.

Tas i mot med takk selv om det er leeenge til...

Endret av potbelly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en artikkel om dette området en gang tidligere i år. Der var det også noen GPS-posisjoner. Men husker ikke hvor jeg fant det, har søkt litt på nettet men ikke funnet det enda. Skal sende deg en PM om jeg finner artikkelen.

:) Kjempe, om du kommer over det så gi meg ett tips. mente selv også at jeg leste noe, men lurer på om det kunne har vært faktisk i jakt og fiske. men skal sjekke litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fisket i området noen ganger. Blant annet i mars, her kan du lese hvordan det gikk http://florahavfiske.net/nyheter/0047.html

Der er gode sjanser både for kveite, torsk og fin hyse. Sei også, men årstiden er ikke den beste. Lykke til.

:) Flott!! takk og god jul og ett godt nytt fiske år!

Har fisket i området noen ganger. Blant annet i mars, her kan du lese hvordan det gikk http://florahavfiske.net/nyheter/0047.html

Der er gode sjanser både for kveite, torsk og fin hyse. Sei også, men årstiden er ikke den beste. Lykke til.

Så på innlegget ditt. Det er disse to gutta fra OHK jeg skal sammen med. Så de er i hvertfall litt kjent på torskeplassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.