Gå til innhold
Fiskersiden

FS konkurransen 2010


 Share

Recommended Posts

  • Svar 253
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Akkurat som meg og Truls? ;)

Ja omtrent :thumbsup:

Men jeg skal love det er lett å rote litt, egentlig rart det ikke blir mer ;)

Når jeg begynte nå var det over 50 mail- ca 35 mail var innmeldinger, ca 7-8 var spm rundt minst 4 forskjellige konkurranser og 7-8 var "ups var en feil i forrige innmeldingen" -mail :P Videre er det flere som konsekvent bruker STORFISK som overskrift selv om de melder inn til FS konken og ikke FS sin STROFISK konk, videre er det endel som tror at FS sin STORFISK konk er den samme som Avkroken(storfisker) sin konkurranse, og så har man de som melder inn STORFISK uten å si det spesifikt. Blir lett litt ball i hodet på en enkel vestlending da :D

Og så er det sånn at det er tungvint å ENDRE på innmeldinger- å øke vekt er lett men skal vekten ned, eller det er annen feil må dette gjøres av Espen som går inn i programmet og retter det manuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har Elbe sin premie kommet på listen også, 10 000kr grensen totalt for premiebordet er passert :)

Legg merke til at det er premier for over 2000kr som trekkes blant alle unntatt de som havner på premie"pallen" ;)

https://www.fiskersiden.no/index.php/konkurranser-mainmenu-30/pagaende-konkurranser/940-fs-konkurranse-2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Oppdatert pr.igår kveld

Fangster:

https://www.fiskersiden.no/index.php/konkurranser-mainmenu-30/pagaende-konkurranser/941-fs-konkurransen-2010-fangster

Poeng:

https://www.fiskersiden.no/index.php/konkurranser-mainmenu-30/pagaende-konkurranser/942-fs-konkurransen-2010-resultater

De manuelle endringene er ikke gjort enda, gjelder både forrige runde og denne.

Flere nye deltakere, deriblant KIS som går inn på en finfin 31.plass :thumbsup:

Nykommer KJS melder inn 3 flotte fisker og går rett inn på topp 10 :)

RAge:Kun 1 mail mottatt fra deg siden sist, den klarte ikke mailprogrammet mitt å åpne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, ja som sagt- alle de manuelle endringene må gjøres av remy/espen da jeg ikke har tilgang til det (eller kunnskap forøvrig hehe) så det er på vent :) Sjekket og dne står på "rettelisten" jeg har laget.

Fått 2 mail nå idag- en fra rage med 2 fisk og en fra RN med 2 fisk, skal se om jeg kan ta de i lønsjen idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.