Gå til innhold
Fiskersiden

Nyttårsfiske på BONTELABO ?


Recommended Posts

Skal igjen til Bergen å selvfølgelig innta Bontelabo flere dager, kvelder.

Igjen hadde det selvfølgelig vært hyggelig med selskap om noen vill, kan, å fikser kulda...... skal bli kaldt, he he :D

Reiser onsdag å blir til søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Mr Big fish :)' date='29 December 2009 - 18:28' timestamp='1262107680' post='560702]

Skal igjen til Bergen å selvfølgelig innta Bontelabo flere dager, kvelder.

Igjen hadde det selvfølgelig vært hyggelig med selskap om noen vill, kan, å fikser kulda...... skal bli kaldt, he he :)

Reiser onsdag å blir til søndag.

Hadde vært gøy å kasta seg med ei gang, men er redd det bare havner i sekken med ting som aldri blir noe av, er for treg i avtrekkeren, typisk sørlending :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døra står åpen Tryta ;)

Men her var det mange unskyldninger, he he.

Det er jo bare meldt 10 blå jo............................. :)

Stiller med vedovn jeg.

Thanx Mate :P

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke se bort fra at jeg dukker opp en kveld eller to. :)

Var det vedovnen som gjorde utslaget....... he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg tolker signalene her hjemme, kan det kanskje være lurt å holde seg hjemme.

skal jo legge inn aksjer i februar, så da er det greit å spille kortene rett fremover. :)

Tragiske nyheter Ladden, hadde håpet du kunne komme ned en dag å ta hevn over blankingen din, er vel kun du å den gale bananen som kan smykke dere med blanke tittel på den plassen ???? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får besøk på av meg på fredag og lørdag hvertfall. Reiser oppover fredag formiddag.

Send meg pm med nr ditt, ikke sikkert jeg tar med pc, men bør kansje gjøre det så jeg får postet bilder av de DIGRE fiskene som kommer till å bli tatt der under nyttårsfisket, he he.

Torry dukker jo opp også, er bølgen over eller kommer det mere tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Mr Big fish :)' date='29 December 2009 - 21:02' timestamp='1262116936' post='560788]

Send meg pm med nr ditt, ikke sikkert jeg tar med pc, men bør kansje gjøre det så jeg får postet bilder av de DIGRE fiskene som kommer till å bli tatt der under nyttårsfisket, he he.

Torry dukker jo opp også, er bølgen over eller kommer det mere tro :D

Tar nok mest sansynligvis med pc og internett, så om det blir mus på meg blir det kansje live report. Sender over en pm med nr før jeg tar avgårde oppover.

Ta det med ro Øystein, på fredag er det 1 januar, så om det ikke blir blanking kommer fangsten i konken :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar nok mest sansynligvis med pc og internett, så om det blir mus på meg blir det kansje live report. Sender over en pm med nr før jeg tar avgårde oppover.

Ta det med ro Øystein, på fredag er det 1 januar, så om det ikke blir blanking kommer fangsten i konken wink.gif

Høres lovende ut. 2 mus over 2. 2 pigghå over 7. 2 småflekka over kiloen er bestilt :)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres lovende ut. 2 mus over 2. 2 pigghå over 7. 2 småflekka over kiloen er bestilt :)

Lykke til

Fint du er optimist :)

Pesonelig trenger jeg en ny mus som jeg skal vege, må jo ha en pers pluss da blir det lettere å få med seg Ladden , da har han noe å slå :)

Piggis over 6 kg er ikke dumt heller.

Videokamera å kamera er selvfølgelig med.

Småflekka hadde vært en STOOOOOR bonus......

Tar nok mest sansynligvis med pc og internett, så om det blir mus på meg blir det kansje live report. Sender over en pm med nr før jeg tar avgårde oppover.

Ta det med ro Øystein, på fredag er det 1 januar, så om det ikke blir blanking kommer fangsten i konken ;)

Magafølesen min forteller meg at du ikke blanker :)

Mitt nr er 41471931, tar neppe med meg pc pga dårlig tilkobling til internett der jeg skal bo.

Jeg drar i mårra etter jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med å dra om ca 1 time, bruker ca 3 timer til Bontis å rekker flo i dag :)

Noen som tar turen ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piggis 3,5 ca

Piggis mistet

Kolje

Hvitting type liten

Hvitting str helt grei :P

Krabbe str liten

Krabbe str stor

Torry fikk også litt fisk, en ganske stor å fin :D

Har jeg bilder..... ja det her jeg :)

Mere fiske i mårra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Mr Big fish :P' date='29 December 2009 - 19:47' timestamp='1262112446' post='560745]

Tragiske nyheter Ladden, hadde håpet du kunne komme ned en dag å ta hevn over blankingen din, er vel kun du å den gale bananen som kan smykke dere med blanke tittel på den plassen ???? :)

Jeg fikk en blåstål da.. så teknisk sett blanket jeg ikke :P

Det verste var at da jeg ga opp den ene plassen jeg hadde fisket på, kastet du nøyaktig samme sted, med samme agn og tackle og fikk fisk med en gang....

Det var ikke min dag :D

Siste del av sesongen gikk stort sett til helvete for min del, med premie på Nautnes som et hederlig unntak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.