Gå til innhold
Fiskersiden

Et slag for Leirud!


GuleViking
 Share

Recommended Posts

Må bare komme med en linje om en butikk som skal ha "cudoz" for god service.

Handlet meg et isbor (UR Rantanen 155mm., seff) på Leirud sin internettside, på en Fredag før jul. Påfølgende Mandag var den hjemme hos meg i all sin prakt!! Må bare si at jeg var noe perpleks (tror jeg det heter) da postdama ba meg signere for en stor pakke.

Inni meg tenkte jeg at det kunne ikke være (...bor?), må vel være en kjip julegave, med tanke på tiden vi er i... Men neida, der skinte den grønt og litt rødt samt fully "pollished", der den lå i eska.

Deilig!!

Hadde forøvrig en bra samtale om hva for bor jeg burde kjøpe med tanke på mitt fiske, og Jan (tror jeg han heter) hadde masse gode tips å komme med.

Skal nok handle mer hos Leirud når utstyrboksen skal fylles opp!

Cudoz, mann, for god service!!

Hilsen en meget fornøyd kunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme erfaring, bestilte Ur Rantanen 205mm og to dager senere sto postmannen på trappa med boret... Jeg har verken før eller senere opplevd slik hurtig levering.

Så må si meg enig i at slike butikker er gull verdt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du nevner her er typisk Jan Leirud. :P

Har handla mye hos han og er strålende fornøyd.

Her i Tromsø koster en boks maggot 50-60 kroner mens Jan tar ca.25kr.

prøvde å bestille agn der i fjor og etter 2 dager hadde jeg fin og billig maggot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heves importgrensen noe særlig skal man ikke se bort fra at vi mister butikker som leirud, Avkroken, Outfishing mfl...... slike butikker er gull verdt som supplement til de større.

Varer fra eu land kr600. Post ut av eu 300kr. Toll gebyr og moms 254kr... Dvs ca50% av varens verdi.

Alt vanlig fiskeutstyr handler jeg konsekvent i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Leirud, Avkroken og M&M i Sarpsborg er de eneste stedene jeg har kjøpt fiskeutstyr i de siste åra bortsett fra det jeg har kjøpt brukt.

Ønske om å tilfredstille behov, godt utvalg og ikke minst å få prate med folk som vet hva de snakker om er felles for alle disse.

Men Leirud skal ha for ekstremt rask levering, og ikke minst grisebra utvalg av isfiskeutstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.