Gå til innhold
Fiskersiden

Havfiskebom


dbrownie
 Share

Recommended Posts

Gjest raphaug

Vet at Raphaug brukte noe tilsvarende en SSW 10/0 sirkel på Frøya da han fikk langa si på 36kg. Det funka fint det. Selv mener jeg mustad og super mutu er for stort for det meste som svømmer i norske farvann. Godstykkelse osv er jo beregnet på ting som er langt større og sterkere enn det vi har svømmende her til lands. Bruk heller en mer tynngodset krok som penetrerer bedre, og da vil jeg så absolutt anbefale SSW :unsure:

Helt enig med Vilhelm, SSW er ganske tynngodtset, men holder til det meste du kan ryke på fra 0-400m. Supermutu er bare tull til annet enn håkjerring og evt. store skater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. Men jeg fant ikke ut av websjappa di :) Kunne vært greit å sett om dere hadde noe annet jeg trengte. Har du noen produktoversikt, samt priser på forsendelse? Eller foretrekker dere personlig oppmøte inntil videre (som kan bli et problem for meg, med mindre dere skal til Lillestrøm 8-11. april)?

Heisann :)

Webshappa er ikke noe å finne ut av enda. Den er ikke i drift enda, desverre..

Men vi har en god del forskjellig inne, så du er hjertlig velkommen til å ringe inn..

Tlf: 55328893

Mvh

Lars-Ivar

Campelen på Bryggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvkroken sine faste fjærbommer er uten tvil de beste og med beste syrefastfjærstål kvalitet på markedet. De kan at på til slås isammen, noe som gjør de lette å pakke.

Når jeg konstruerte denne var tanken å lage en havfiskebom som tålte juling og var brukervennlig. Ikke fordi jeg er pappaen, men den finnes ikke bedre kvalitet på markedet.

Legg også merke til at den ene enden er laget som en splittring og den andre som hempe, samt mulighet til bretting. Synd at Sølvkroken ikke har greid å markedsføre denne bedre...

Den var snedig! Men jeg har aldri sett den i noen av butikkene jeg frekventerer, så Sølvkroken har en jobb å gjøre ja....

Heisann :)

Webshappa er ikke noe å finne ut av enda. Den er ikke i drift enda, desverre..

Men vi har en god del forskjellig inne, så du er hjertlig velkommen til å ringe inn..

Tlf: 55328893

Mvh

Lars-Ivar

Campelen på Bryggen

Takker! Mulig det blir en Bergenstur før sommeren, i så fall blir det en tur innom :camp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Sølvkroken sine faste fjærbommer er uten tvil de beste og med beste syrefastfjærstål kvalitet på markedet.

Jeg fant denne til slutt, på XXL av alle ting (skulle egentlig bare ha en tube aquasure).

Men den var ikke i syrefast fjærstål. Den har en matt overflate som smitter av (sink?), samt at den er magnetisk. Synd de ikke kan la produktene dine være slik du designet dem opprinnelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.