Dusty Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 Lurer på hvor dere kjøper utstyr til å lage tackler til havfiske/surf fiske her i norge?! Veals sin hjemmeside har jeg vært inne på, men det er jo i storbrittania igjen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanM Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 avkrokenfiske har en god del hvertfall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dusty Posted January 19, 2010 Author Report Share Posted January 19, 2010 Konge... trodde jeg hade vært innom den siden der, men det hadde jeg tydeligvis ikke! Fant masse nå... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
palkr Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 For ikke å glemme Martin: http://www.lopez.no/shop/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dbrownie Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 Kan også anbefale Lopez sine tackler og attraktorer. Campelen på bryggen har også veldig bra utvalg og kan sikkert også hjelpe deg med ferdige tackler visst du ønsker det. De har ikke nettbutikk for øyeblikket, men ring de eller send de en pm her på forumet om hva du trenger så ordner de sikkert det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunter Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 Campelen på bryggen har også veldig bra utvalg og kan sikkert også hjelpe deg med ferdige tackler visst du ønsker det. Send oss en PM så fikser vi det meste av tackler. Svein Campelen på Bryggen AS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts