Gå til innhold
Fiskersiden

Hardy Demon snelle


J.P
 Share

Recommended Posts

Hei

Er det noen som har erfaringer med de Hardy Demon snellene?

Hvordan er bytte av spolene? Er systemet så sikkert at det ikke lar seg løsne under en kamp? Selv om en er uheldig å trykker på riktig knapp?

Har en Angel 11/12 selv som har fått kjørt seg virkelig med tarponfiske og klart brasene virkelig bra. Eneste er en liten skrue som ble litt slakk etter 19 tarpon på en dag, men det kan æ leve med. Tenkte derfor å kjøpe en Demon 9000 for å ha til Permit og Barris,a Og ja, den skal brukes til laks, men tåler den disse varmtvanns fiskene så er laksen bare blåbær iforhold.

J.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Har ikke testet denne og kjenner heller ikke noen som har den. Hardy har lekre sneller og mange bra sneller. Men kanskje en Nautilus ville vært ett bedre alt. Tror bremsesytemet etc er hakket vassere. Prisen er vel ikke så stor i forskjell heller.

Er vel også laget mere for formålet.

Endret av potbelly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Har ikke testet denne og kjenner heller ikke noen som har den. Hardy har lekre sneller og mange bra sneller. Men kanskje en Nautilus ville vært ett bedre alt. Tror bremsesytemet etc er hakket vassere. Prisen er vel ikke så stor i forskjell heller.

Er vel også laget mere for formålet.

Nei det er ikke en snelle en ser overalt enda nei så, regna med lav respons. Ja, de har mye lekkert, tenkte mere på kassett systemet æ da, som en fordel når en er utpå. Lettere å bytte en snellekassett enn å linne på ny helline ute på flats,en, tenkte æ da...

Nautilus er vel mere laget til formålet her også, de er jo saltvanssneller å regne. Og i denne prissikte er jo litt småsnacks å velge i også. Skal se hva en kan finne av de, Takk for tipset :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke en snelle en ser overalt enda nei så, regna med lav respons. Ja, de har mye lekkert, tenkte mere på kassett systemet æ da, som en fordel når en er utpå. Lettere å bytte en snellekassett enn å linne på ny helline ute på flats,en, tenkte æ da...

Nautilus er vel mere laget til formålet her også, de er jo saltvanssneller å regne. Og i denne prissikte er jo litt småsnacks å velge i også. Skal se hva en kan finne av de, Takk for tipset :D

:) Seeberg tar disse inn til norge, og sikkert flere som kan skaffe de av forhandlere. Snakker du med Nordisk på lysaker så kan du høre. Fått topp tester og vunnet alle tester. Flere jeg kjenner som bruker de til laksefiske fra sist sesong.

Og bare hørt positive ting om disse. Så tror jeg generellt at de er mye mer solide for slag og tøff behandling. Jeg liker ikke kasset system på sneller som skal tåle en støyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Seeberg tar disse inn til norge, og sikkert flere som kan skaffe de av forhandlere. Snakker du med Nordisk på lysaker så kan du høre. Fått topp tester og vunnet alle tester. Flere jeg kjenner som bruker de til laksefiske fra sist sesong.

Og bare hørt positive ting om disse. Så tror jeg generellt at de er mye mer solide for slag og tøff behandling. Jeg liker ikke kasset system på sneller som skal tåle en støyt.

Ja så de hadde ja! Skal ta en prat med de og høre hva en kan få til.

Er enig med deg ang kasset systemet, for her snakke vi virkerlig trøkk i fiskene der borte! Men leste litt om de og flere som gikk god for det men,, med alt i alt, Mye salt, hardt liv i båten og veldig tøff bruk bør en vel se på noe riktige greier.. Gikk over snellene fra sist tur og selv med "tette" lager å greier så har det trengt saltvann inn, og det selv med nøye skylling hver dag der borte. Så Nautilus, Tibor, Abel er vel noen kadidater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.