Gå til innhold
Fiskersiden

Enkel Oslo-fisk?


Dr. Hook
 Share

Recommended Posts

Treng gode, og ikkje minst BANKERS tips til ei lita artsjakt i Oslo i mars! :)

Den 10. mars skal eg på Lamb Of God konsert i Oslo, og tenkte som eg så ofte tenkjer når eg dreg til det store austland: "Hmm...hadde det vore mogleg å plukka med seg ein ny art eller to?" Dette vert desverre alltd berre med tanken, men sidan eg har starta eit nytt og betre liv i år, tenkte eg at eg skulle være beire forberedt denne gongen!

Har sannsynlegvis UTRULEG lite..eller ingen... tid til rådigheit. Reiser ned kvelden 9. mars, konsert 10. mars, og opp igjen 11. mars. Konserten den 10. byrjar kl. 20.00 (dvs. dørene opnar), men sidan eg er GANSKE gira på denne konserten hadde eg tenkt å møte opp i god tid. Har kaaanskje moglegheit til billån/skyss, men med nokon som sannsynlegvis ikkje eig same tolmodet når det kjem til artsjakt. :P Elles har eg tenkt å pakke lett, men reknar med eg slepp ta med havfiskeutstyr osv. Tek med ei simpel tre-delt kastestong med 40 grams kastevekt, eller mikrostonga på en meter. Eller begge, alt ettersom.

Lista mi frå før kan dykk sjå her:

Saltvatn:

1. Berggylt......................750,0 gram

2. Bergkutling.....................1,2 gram

3. Bergnebb......................26,3 gram

4. Blåstål / Raudnebb......500,0 gram

5. Brosme.....................3500,0 gram

6. Dvergulke.....................33,9 gram

7. Gressgylt......................56,2 gram

8. Grøngylt.......................94,2 gram

9. Gråsteinbit..................750,0 gram

10. Horngjel.....................440,0 gram

11. Hornkvabbe..................33,4 gram

12. Hvitting.......................750,0 gram

13. Hyse.........................2300,0 gram

14. Hågjel........................600,0 gram

15. Knurr..........................400,0 gram

16. Kveite.......................1800,0 gram

17. Lange......................20070,0 gram

18. Leirkutling.......................1,2 gram

19. Lusuer

20. Lyr............................4250,0 gram

21. Makrell......................1075,0 gram

22. Piggskate...................7250,0 gram

23. Raudspette................1700,0 gram

24. Sandflyndre.................600,0 gram

25. Sandkutling.....................2,9 gram

26. Sei............................4000,0 gram

27. Sild.............................260,0 gram

28. Skrubbe

29. Slimål

30. Småsil

31. Svartkutling..................34,41 gram

32. Sypike........................128,1 gram

33. Taggmakrell.................300,0 gram

34. Tangkutling......................1,9 gram

35. Tangkvabbe

36. Tangsprell

37. Torsk.........................3800,0 gram

38. Trepigga Stingsild.............2,36 gram

39. Uer..............................350,0 gram

40. Vanleg Fløyfisk

41. Vanleg Ulke..................400,0 gram

Ferskvatn:

42. Aure

43. Gjedde..........................340,0 gram

44. Ål..................................500,0 gram

Som dykk tydeleg ser er ikkje ferskvassfisk overrepresentert akkurat, utan at det er ei skjølvfølge at det er det eg er ute etter. Arten bør være den eine arten som er absolutt MEST MOGLEG BANKERS. Det være seg i fersk- eller salt-, brakk- eller sølevann, stor eller liten. Og at eg ikkje har den på lista frå før skjølvsagt. Ikkje utelukk nokon fisk fordi om han i dykkar auge er kjedeleg, eller ei plage osv. Ein hork eller solabbor eller kva som helst irriterande "dritfisk" er eg overlykkeleg for, så lenge eg får ein ny art. :) Slik er det, dette artskjøret. Trist, men sant. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ugunstig tidspunkt. Spesielt med så lite tid tilrådelig.Er jo is på mesteparten av ferskvann, så er vel ismeite som gjelder. Vannet er såpass kaldt at lite av rariteter er på grunt vann i saltvann. Om du er heldig og treffer åpent vann i noen av elvene er det kanskje håp for vederbuk og lake. Av mulige fisker på isen ser jeg for meg hork,mort og evt sik. Sikkert flere jeg glemmer i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mååå da finnes et vann innen 10 min kjøring og 3 min gange som er 100% sikkert for abbor på en halvtime?

Det samme tror jeg om mort...

Av mulige fisker på isen ser jeg for meg hork,mort og evt sik. Sikkert flere jeg glemmer i farta.

Abbor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mååå da finnes et vann innen 10 min kjøring og 3 min gange som er 100% sikkert for abbor på en halvtime?

Det samme tror jeg om mort...

Halvtime? Høyrest perfekt ut! :) Men kom gjerne med fleire innspel, då eg kanskje har so mykje som 2-3 timar til rådigheit! Dette er skjølvsagt om ALT går min veg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvtime? Høyrest perfekt ut! :) Men kom gjerne med fleire innspel, då eg kanskje har so mykje som 2-3 timar til rådigheit! Dette er skjølvsagt om ALT går min veg! :D

Jeg må beklge og si at jeg "synset", men oslofolka må da klare å bidra med et slik vann....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke den beste årstiden dette her, men jeg foreslår følgende...

Med din artsliste så på saltvann så bør du konsentrere deg om ferskvannsaretne her i Osloområdet. Jeg kan vel garantere en plass med ihvertfall 2 nye ferskvannsarter, mort og abbor og muligens 2 til om flaksen er på din side. De 2 usikre er brasme og gjørs.

Og vannet jeg anbefaller er Nærevann i Ski, ca 30 minutters kjøring fra Oslo sentrum, lett å finne, gode parkeringsmuligheter og vanligvis bitevillig fisk så sant det ikke har vært mye mildvær og avrenning fra landbruket. Jeg jobber helt sikkert da du er her, men plasstips og utstyr kan du gjærne låne av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som et bra forslag til doktor krok :)

EDIT: noen som har anelse om hvordan Bogstadvannet kan være i mars? Der er det ihvertfall abbor og sik og kort reise for doktoren

Endret av nanablag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke den beste årstiden dette her, men jeg foreslår følgende...

Med din artsliste så på saltvann så bør du konsentrere deg om ferskvannsaretne her i Osloområdet. Jeg kan vel garantere en plass med ihvertfall 2 nye ferskvannsarter, mort og abbor og muligens 2 til om flaksen er på din side. De 2 usikre er brasme og gjørs.

Og vannet jeg anbefaller er Nærevann i Ski, ca 30 minutters kjøring fra Oslo sentrum, lett å finne, gode parkeringsmuligheter og vanligvis bitevillig fisk så sant det ikke har vært mye mildvær og avrenning fra landbruket. Jeg jobber helt sikkert da du er her, men plasstips og utstyr kan du gjærne låne av meg.

Dette høyrdest veldig intressant ut! :) Kva utstyr trenge eg for dei to sikraste? Har ikkje isborr f.eks... Har du kartlink? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treng gode, og ikkje minst BANKERS tips til ei lita artsjakt i Oslo i mars! :)

Den 10. mars skal eg på Lamb Of God konsert i Oslo, og tenkte som eg så ofte tenkjer når eg dreg til det store austland: "Hmm...hadde det vore mogleg å plukka med seg ein ny art eller to?" Dette vert desverre alltd berre med tanken, men sidan eg har starta eit nytt og betre liv i år, tenkte eg at eg skulle være beire forberedt denne gongen!

Har sannsynlegvis UTRULEG lite..eller ingen... tid til rådigheit. Reiser ned kvelden 9. mars, konsert 10. mars, og opp igjen 11. mars. Konserten den 10. byrjar kl. 20.00 (dvs. dørene opnar), men sidan eg er GANSKE gira på denne konserten hadde eg tenkt å møte opp i god tid. Har kaaanskje moglegheit til billån/skyss, men med nokon som sannsynlegvis ikkje eig same tolmodet når det kjem til artsjakt. :P Elles har eg tenkt å pakke lett, men reknar med eg slepp ta med havfiskeutstyr osv. Tek med ei simpel tre-delt kastestong med 40 grams kastevekt, eller mikrostonga på en meter. Eller begge, alt ettersom.

Lista mi frå før kan dykk sjå her:

Saltvatn:

1. Berggylt......................750,0 gram

2. Bergkutling.....................1,2 gram

3. Bergnebb......................26,3 gram

4. Blåstål / Raudnebb......500,0 gram

5. Brosme.....................3500,0 gram

6. Dvergulke.....................33,9 gram

7. Gressgylt......................56,2 gram

8. Grøngylt.......................94,2 gram

9. Gråsteinbit..................750,0 gram

10. Horngjel.....................440,0 gram

11. Hornkvabbe..................33,4 gram

12. Hvitting.......................750,0 gram

13. Hyse.........................2300,0 gram

14. Hågjel........................600,0 gram

15. Knurr..........................400,0 gram

16. Kveite.......................1800,0 gram

17. Lange......................20070,0 gram

18. Leirkutling.......................1,2 gram

19. Lusuer

20. Lyr............................4250,0 gram

21. Makrell......................1075,0 gram

22. Piggskate...................7250,0 gram

23. Raudspette................1700,0 gram

24. Sandflyndre.................600,0 gram

25. Sandkutling.....................2,9 gram

26. Sei............................4000,0 gram

27. Sild.............................260,0 gram

28. Skrubbe

29. Slimål

30. Småsil

31. Svartkutling..................34,41 gram

32. Sypike........................128,1 gram

33. Taggmakrell.................300,0 gram

34. Tangkutling......................1,9 gram

35. Tangkvabbe

36. Tangsprell

37. Torsk.........................3800,0 gram

38. Trepigga Stingsild.............2,36 gram

39. Uer..............................350,0 gram

40. Vanleg Fløyfisk

41. Vanleg Ulke..................400,0 gram

Ferskvatn:

42. Aure

43. Gjedde..........................340,0 gram

44. Ål..................................500,0 gram

Som dykk tydeleg ser er ikkje ferskvassfisk overrepresentert akkurat, utan at det er ei skjølvfølge at det er det eg er ute etter. Arten bør være den eine arten som er absolutt MEST MOGLEG BANKERS. Det være seg i fersk- eller salt-, brakk- eller sølevann, stor eller liten. Og at eg ikkje har den på lista frå før skjølvsagt. Ikkje utelukk nokon fisk fordi om han i dykkar auge er kjedeleg, eller ei plage osv. Ein hork eller solabbor eller kva som helst irriterande "dritfisk" er eg overlykkeleg for, så lenge eg får ein ny art. :o Slik er det, dette artskjøret. Trist, men sant. ;)

Du får ta med deg ferskvannsutstyret når du skal på AC/DC konsert 30. mai (for du skal vel dit? :) ), og da ligger jo Dynovika åpen med allverdens ferskvannsskapninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta med deg ferskvannsutstyret når du skal på AC/DC konsert 30. mai (for du skal vel dit? :) ), og da ligger jo Dynovika åpen med allverdens ferskvannsskapninger.

Desverre skal eg ikkje dit. Reknar med sjansane for billettar er relativt små med mindre eg må ut med ei lita formue. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar! :)

harestuvatnet. 30-40 min fra oslo. store muligheter for sik, abbor og ørekyte. også gjedde, men den hadde du vel fra før) kan også treffe på en og annen røye og ørret. Lykke til!

Spørs om det ikkje vert eit stykke for longt. Vert jo sikkert 2 timar køyring til/frå sidan eg ikkje er kjend der, og med rigging/nedrigging av utstyr vert det ikkje mykje tid att til fisking. Eg trudde alle vatna på desse trakter aula av abbor, finnast det ikkje nokon nærmare? Eller er abboren vrien for ein salt sunnmøring?

Det er sørv i vågavnnet, i mjær har jeg fått brasme på isen, og i nord-og østmarka er det røye! :o

Er sørv ein enkel fisk? Finn ikkje dette vatnet på kartsøk. Longt avstad?

Brasme på isen? Er dette bankers? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar! :)

Spørs om det ikkje vert eit stykke for longt. Vert jo sikkert 2 timar køyring til/frå sidan eg ikkje er kjend der, og med rigging/nedrigging av utstyr vert det ikkje mykje tid att til fisking. Eg trudde alle vatna på desse trakter aula av abbor, finnast det ikkje nokon nærmare? Eller er abboren vrien for ein salt sunnmøring?

Er sørv ein enkel fisk? Finn ikkje dette vatnet på kartsøk. Longt avstad?

Brasme på isen? Er dette bankers? ;)

Hverken sørv eller brasme er like bankers som abbor, men det er mulig. hvis du forer opp et hull kan du oppleve å få både abbor, sørv, brasme og mort i samme hullet. men det skal en del til! mormyska er nok det safeste. eller kanskje lokkmeite.

Vågvann ligger i ytre enebakk.

Jeg tror du bør aliere deg med Perca :o han er kjentmann i området

edit: det er i mjær jeg har fått brasme, men det finnes brasme i vågvann også..

Endret av Edvard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du bør aliere deg med Perca :o han er kjentmann i området

Innboksen hans verkar ein smule full... :)

Men eg har jo god tid å planlegge på, så berre køyr på med fleire tips om det skulle være noke! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok av vann i marka som hvor et par arter burde funke fint, men fisker ikke fra isen så jeg kanke fortelle deg hvor og hvordan. Antar at noen som er kjent på Nøklevann kunne hjulpet deg til mort og abbor uten større problemer, og muligens noen fler av de tallrike artene i vannet. 10-15 minutter med bil og kort fottur i skiløype er du der, evt ta t-banen og gå litt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok av vann i marka som hvor et par arter burde funke fint, men fisker ikke fra isen så jeg kanke fortelle deg hvor og hvordan. Antar at noen som er kjent på Nøklevann kunne hjulpet deg til mort og abbor uten større problemer, og muligens noen fler av de tallrike artene i vannet. 10-15 minutter med bil og kort fottur i skiløype er du der, evt ta t-banen og gå litt lenger.

Takk for tips! Notert. :D

Ser at Nøklevann husar 11 artar, men fann ikkje ut kva for nokre. 10-15 minutt? Dette høyrest bra ut! Nokon som kjenner til vatnet og kanskje nokre "godplassar" i dette vatnet, der ein art er spesielt talrik og enkel? Evt. kan jo ei snill sjel borre eit hol til meg og sette opp ein vimpel i ein skarp farge dagen før, slik at eg finn fram! :)

Fant dette: http://www.ofa.no/page?id=1507&key=30599 Er i allefall ein start.

Abbor, røye, canadarøye, aure, mort, gjedde, lake? Kva er dei andre?

Endret av Dr. Hook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Notert. B)

Ser at Nøklevann husar 11 artar, men fann ikkje ut kva for nokre. 10-15 minutt? Dette høyrest bra ut! Nokon som kjenner til vatnet og kanskje nokre "godplassar" i dette vatnet, der ein art er spesielt talrik og enkel? Evt. kan jo ei snill sjel borre eit hol til meg og sette opp ein vimpel i ein skarp farge dagen før, slik at eg finn fram! :excl:

Fant dette: http://www.ofa.no/page?id=1507&key=30599 Er i allefall ein start.

Abbor, røye, canadarøye, aure, mort, gjedde, lake? Kva er dei andre?

tror Gabrielsen på forumet har en del kjennskap med nøklevann :) Bodde i nærheten der før, men da var jeg liten gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Nøklevann er forsåvidt et ok alternativ. 15-20 minutter med T-bane fra Oslo sentrum og rundt 20 minutter spasertur til vannet. Men min erfaring med Nøklevann er at det kan være et særdeles vrient vann! Mine erfaringer derfra er eldgamle, men jeg har hørt rykter om at det er veldig opp og ned der.

Hvis du går inn på Gule sider og trykker på "kart" og så skriver Nærevannet så kommer det riktige vannet opp. Parkeringsplassen er på det punktet hvor riksveien går nærmest vannet i nord. Fiskeplassene i dette vannet får vi ta en nærmere briefing på om du skal dit.

Når det gjelder utstyr så har jeg det du trenger og det får du selvfølgelig låne, isbor, pimpelstikke, mormyschka og balanse, det er ikke utstyret det skal stå på... Det er forresten sørv i dette vannet også, tildels meget stor (1 kg), men jeg blir veldig overrasket om du får denne arten i mars. Jeg sender deg mitt mobilnummer på pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.