Gå til innhold
Fiskersiden

Da er min tid på FS over.


 Share

Recommended Posts

...som dessverre innebærer at jeg må slutte med fiske. Eller fiskesiden. Jeg er litt usikker men slutter med begge deler for sikkerhets skyld.

Jeg forventer din e-post

Greetings er forståelig at du kan være litt bekymret fordi du ikke vet, men jeg var en lukrativ forretning forslaget om en felles interesse å dele med deg. Jeg fikk din link Muj forespørsel til noen som oppfyller min virksomhet forslaget. La meg først presentere. Jeg er Mr. Patrick Chan, direktør og finansdirektør i Hang Seng Bank Ltd Jeg har en skjult forretningsforslag for deg.

Jeg trenger som vil hjelpe meg i å utføre podnikatelský prosjektet fra Hong Kong til landet ditt. Det gjelder å overføre en stor sum penger tilbake. Alt om denne transaksjonen skal være lovlig effektivt uten problemer. Vennligst Endeavor observeres svært diskret i alle saker relatert til dette emnet.

Når midlene er overført til kontoen din, deler vi i forholdet avtales obema av oss. Hvis du er interessert, kan du sende følgende informasjon kick-starte prosessen;

Fullt navn

Adresse State

Alder, kjønn, yrke Familie Statue,

Private telefonnummer, faksnummer privat.

Jeg Radejov, hvis du Muj meg til en privat e-postadresse: (''''''''''@yahoo.cn) og til slutt etter at jeg vil komme tilbake mer i avdelinger i operasjonen. Vær så snill, hvis du ikke vil slette denne e-mail meg og ikke fiske siden jeg skulle sette karrieren min og min families liv står på spill i denne handlingen. Selv veier noe oppnådd. Din neste svar på dette brevet vil bli verdsatt.

Vennlig hilsen

Mr. Patrick Chan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått mange sånne hyggelige tilbud fra Gana osv men de er veldig trege med å svare syns jeg.

Har flere ganger sendt konto nr osv men her må man ha is i magen å bare vente, pengene mine vet jeg de har fått fordi kontoenen min er blitt tom flere ganger så nå er det bare å vente på den store gevinsten/ avkastningen. :huh:

Gleder meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.