Joost.L Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 (edited) Var atter en gang ut etter røyen på Stord idag. Etter flere bomturer klarte jeg endelig å spore de opp. Ikke de aller største idag men har sett et bilde av fisker som var adskillig støre, og mye finere en de vi pleier å få her. De tar vi neste helg.... Ble til slutt 9 stk., akkurat en fin middag, og litt til katten. Lenge siden sist gitt. Edited January 30, 2010 by Joost.L Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trulsolsen Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 Fine fisker og flott mat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Even A Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 Det var godt du fann dei til slutt, Joost, nyt middagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kilgallon Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 Grattis med god middag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gogangfiskestang Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 Hmmm... angrer litt på at eg ikkje heiv meg på denne turen når eg ser fine fisker med ein nydlig rødfarge på flere av dei! Men me får ta det igjen i måro Joost! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joost.L Posted January 30, 2010 Author Report Share Posted January 30, 2010 (edited) Hmmm... angrer litt på at eg ikkje heiv meg på denne turen når eg ser fine fisker med ein nydlig rødfarge på flere av dei! Men me får ta det igjen i måro Joost! Ja skjønner ikke helt at du ikke ringte at du ville bli med likevel da båtturen gjekk i vasken... Men ser ut til at isen kommer til å ligge lenge iår, muligens ut hele februar .... Målte den til vel 40 cm her Takk til alle.... Edited January 30, 2010 by Joost.L Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunter Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 Grattis med snadder matfisk Joost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asmund aa Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 Såg ut som ein flott tur!, Fine røyer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Kolbeinsen Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 Gratulere med gjennom brudet i røyefisket .Røye er en svært pen fisk, får håpe jeg får en tur etter den snart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivar Magne Posted January 31, 2010 Report Share Posted January 31, 2010 Grattis med fine røyer Joost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nanablag Posted January 31, 2010 Report Share Posted January 31, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts