Gå til innhold
Fiskersiden

New Stella 2010


Helge S
 Share

Recommended Posts

Mulig det bare er meg, men jeg pleier å fiske med snellene, ikke sitte og glane på dem. Når det er sagt mener jeg det er høl i hue å kjøpe en Stella i str 1000 eller 2500. Min Stella er en 10000/20000 der bremsen funker på 20-25 kilo. Da ser jeg poenget. Det blir som om en gammel bestemor som aldri kjører fortere enn 60 km/t skal kjøpe seg en topptrimmet Bugatti for å kjøpe honningkamfer og nypete to ganger i uka på butikken to kilometer unna.

Endret av cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Cato, då, eg er ein gammal bestefar med to Stellaer, ein FD i 4000 str og ein SW i 10000str. Men eg har tenkt å testa dei til ytterpunkta både med tanke på stor fisk på tynn line og heavy havfiske på SWen. Innimellom skal dei jo også utføra daglegdags fiske, då vert det kanskje litt overkill, men om gromfisken finn ut at den skal testa meg er eg iallefall klar. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det bare er meg, men jeg pleier å fiske med snellene, ikke sitte og glane på dem. Når det er sagt mener jeg det er høl i hue å kjøpe en Stella i str 1000 eller 2500. Min Stella er en 10000/20000 der bremsen funker på 20-25 kilo. Da ser jeg poenget. Det blir som om en gammel bestemor som aldri kjører fortere enn 60 km/t skal kjøpe seg en topptrimmet Bugatti for å kjøpe honningkamfer og nypete to ganger i uka på butikken to kilometer unna.

Det kjem vel an på kva ein betaler for godsakene. Eg har ei Stella 2500 og betalte mindre for den enn kva ei Stradic kostar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har virkelig trua på den nye stella.kommer i salg i norge til neste år,japanske stella modeler kommer alltid åre før i japan, i salg på ebay i april dyr rundt $700 pluss farkt og kansje moms og toll. den amrikansk samme som europa model kommer i salg på ebay i oktober blir litt lavere pris på den, kommer med samme utveksling som stella 5000sw 6,2. synes ikke den er like pen som den fd model som er i dag den beste snella du kan kjøpe for penger..

Endret av magnum44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.