Gå til innhold
Fiskersiden

Småflekka rødhai ønskast


Chironomus
 Share

Recommended Posts

Hei!

Ein britisk kollega som driv med slektsgransking i raudhaifamilien skulle gjerne hatt nokre vevsprøvar frå våre trakter, altså den nordlege kanten av utbreiingsområdet. Dersom nokon får denne haien og er interessert i å hjelpe til, kan dei klippe av ein liten bit av ei finne (ca 1 cm2) og legge i frysen? Så kan dei gje beskjed i denne tråden eller på PM til meg, så sender eg eit brev med sprit og små glass, inkludert frimerker til returen. Kniv eller saks er greit å bruke, helst så rein som mulig (treng ikkje vera steril). Legg så biten i ein rein pose (feks brødpose) og i frysen.

På forhånd veldig takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Skal ta ei prøve når/om eg får ein!... :D

Men reknar ikkje med å få sendt deg vevsprøve desverre, sidan sivilisasjonen som vi kjenner den, inklusiv postvesenet, med all sannsynligheit er borte når eg får den. Dette med grunnlag i at helvete garantert frys over, og panfløytespelande grisar i stringtruse dalar ned frå himmelen i hopetal før eg nokon gong får den fisken på stang i Noreg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du eller? Jeg tenkte å skrive "hva med akvariene rundt om kring" ? Men tenkte at det var FOR opplagt. :)

Eneste med akvariene er vel kanskje at de ikke alltid vet hvor fangsten er gjort?

Endret av Martin S
ingen nobelpris på meg nei :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.