Gå til innhold
Fiskersiden

Havfiskeekspedisjon 2010


Perca
 Share

Recommended Posts

Nå har jeg gått gjennom noe av havfiskeutstyret og det er helt klart at det er nødvendig med noen supleringer...

99290_s.jpg

Her er det jeg skal sende nordover i morgen. For at vi ikke skal få noe trøbbel med utstyret mens vi er på Sørøya, så sender vi med en ekstra snelle, Fireline og stang. Jeg tror nemlig på "alle tings iboende faenskap"! Om vi ikke har med ekstrautstyr så kan du være sikker på at noe går i stykker. Det er greit å ikke ta med alt dette utstyret på flyet da det hadde medført en rimelig solid regning for overlast! Legg merke til vekta... Den går til 50 kg! :-)

Jeg må nok handle inn noen fler Svenskepilker og en del store gummimakk!

Nå er det "bare" en drøy måned til avreise...

Så jo bra ut det der. Svenskepiler er et must til skreifisket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg fikk en oppdatering om fisket i Breivika i dag...

EVENTYRLIGE FANGSTER! var meldingen. Og nå har de med litt størrelse også begynnt å sige inn på feltet. Rapporten var masse fisk mellom 10 og 16 kg med en på 25 kg som bestenotering i båten til kompisen. Og mye stooor fisk levert på fiskemottaket.

Nå har Fruen og jeg 3 lange dager før vi er på plass i Breivikbotn... Dæven hvor sakte klokka går nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.