Gå til innhold
Fiskersiden

Torturens aften


 Share

Recommended Posts

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er plaget med at eksterne linker i en tråd, feks linker som peker til www.vg.no, opner seg i samme vindu.

Før så opnet ekster linker seg i et nytt vindu. Samme skjedde under sist oppgradering, men det blei fikset.

Bruker nyeste FF og har ikke gjort noen forandringer i den.

Er og klar over at linker www.fiskersiden.no/* opner seg i samme vindu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er plaget med at eksterne linker i en tråd, feks linker som peker til www.vg.no, opner seg i samme vindu.

Før så opnet ekster linker seg i et nytt vindu. Samme skjedde under sist oppgradering, men det blei fikset.

Bruker nyeste FF og har ikke gjort noen forandringer i den.

Er og klar over at linker www.fiskersiden.no/* opner seg i samme vindu.

Ok, skal se på det. Er mest på hugget ang IE problemene! Men takk, fikser linkene

Linkene åpner seg i nytt vindu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF virker fint ja, men det er vel ikkje meininga at ein må bruke FF for at forumet skal virke skikkelig.

Nei det er det ikke, men vi tar heller ikke høyde for kompabilitets problemer med IE6. Vi jobber med saken og så skal det være kompatibelt med IE7 -8, FF, Opera...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF virker fint ja, men det er vel ikkje meininga at ein må bruke FF for at forumet skal virke skikkelig.

Sikkert ikke, men siden så mange klagde over det ene og det andre i mindreverdige nettlesere tenkte jeg å balansere litt :rolleyes2: Det er vel heller ikke å forvente at alt i et nytt, oppdatert forum skal virke skikkelig i en eldgammel nettleser som IE6? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut kvifor den ikkje fungerte etter at du fiksa linkane Remy.

Ein må slette infokapslane, eller coockies som det heiter på engelsk, fra fiskersiden.no. (du må logge deg på igjen med brukernamn og passord.)

Plutsleg har eg heilt nytt utsjåande på forumet og linkane opnar seg i andre vindauge.

Takk for hjelpa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikkje noko "Nytt&Hot" når eg er logga inn. Hvis eg loggar ut er den der men med ein gong eg loggar inn igjen er den borte. Det samme skjer i IE8 og Opera 10.50

Du velger lofi eller IPB skin nederst, IPBoard er satt standard. Mulig du har en annen innstilling hos deg i mine innstillinger e.l. :shiftyninja:

Og igjen anbefaler jeg alle å trykke CTR+F5 en gang etter oppgraderingen for å fornye chachen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valgte; IP.Board og da kom den, ja. Både i IE8 og Opera. :shiftyninja:

Eg har aldri gjort noko innstillinger her, bare starta nettlesaren, så klikka FS i favorittar, så forumet. Eg sletta alle infokapsler i begge nettlesarane før eg starta dei på ny. Da eg logga inn på forumet starta det automatisk i IP.Board Lo-Fi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valgte; IP.Board og da kom den, ja. Både i IE8 og Opera. :shiftyninja:

Eg har aldri gjort noko innstillinger her, bare starta nettlesaren, så klikka FS i favorittar, så forumet. Eg sletta alle infokapsler i begge nettlesarane før eg starta dei på ny. Da eg logga inn på forumet starta det automatisk i IP.Board Lo-Fi

Ok, det skal ikke skje. For den som står som default er ikke lo-fi ;)

Fant ut kvifor den ikkje fungerte etter at du fiksa linkane Remy.

Ein må slette infokapslane, eller coockies som det heiter på engelsk, fra fiskersiden.no. (du må logge deg på igjen med brukernamn og passord.)

Plutsleg har eg heilt nytt utsjåande på forumet og linkane opnar seg i andre vindauge.

Takk for hjelpa..

Som skrevet lengre opp, trykk ctrl+F5 for å refreshe cachen (infokapslene) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOm en tilleggsinfo så er det ikke sikkert CTRL + F5 fungerer i enkelte gamle operativsystem og gamle nettlesere - jeg husker ikke nøyaktig når denne nyttige funksjone ble lagt som tillegg på F5-funksjonen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.