Gå til innhold
Fiskersiden

To små turer på sjøen


S10G
 Share

Recommended Posts

Planen for denne helga var i utgangspunktet treffet på Nautnes, men av diverse grunner passet det dårlig denne gang.

For å dempe det verste fiskesuget så fikk jeg heldigvis lurt med meg Lars ut på fjorden noen timer på lørdag. Fjorden lå speilblank hele dagen, men fiske var som forventet ganske tregt.

Dagens høydepunkt ble ny Lange pers på Lars 8,9 Kg.

99565_s.jpg

På søndag ble det og tid til en liten tur, denne dagen var været desto bedre, med antydning til sol.

Dagens høydepunkt var ny Lange pers på meg med 7.9 Kg

99567_s.jpg

Med dette var det til tider uoppnåelige målet med fisk over 5 Kg sør for Boknafjorden i boks :)

Nytt mål for året får vel da bli fisk over 10 Kg sør for Boknafjorden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^_^ [quote name=Mr Big fish :glare:' date='02 March 2010 - 13:01' timestamp='1267531310' post='577488]

Greie fisker det der S10G .

Vi får innta Nedstrandsfjorden en dag ;)

Grattiz med pers på begge 2.

Takk for gratulasjoner, alltid kjekt med nye perser!

Nedstransfjorden er bare en av mange plasser som skal testes ut i tiden som kommer.

Problemet er vel for mange planer og alt for lite tid. Men vi bør uansett få til et minitreff i Nedstransfjorden når våren setter skikkelig inn. Kansje på tide å blåse liv i den legendariske tråden igjen :P ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun oppvarming til det som kommer :D

Blir det sesongstart i fjorden til påske? (hint hint)

Eg trur ikkje båten vert klar til dess, orker ikkje bunnsmørning osv i minusgrader. Men det kan vera at du kan få besøk på Holmen av resten av teamet i påsken. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Takk for gratulasjoner, alltid kjekt med nye perser!

Nedstransfjorden er bare en av mange plasser som skal testes ut i tiden som kommer.

Problemet er vel for mange planer og alt for lite tid. Men vi bør uansett få til et minitreff i Nedstransfjorden når våren setter skikkelig inn. Kansje på tide å blåse liv i den legendariske tråden igjen :D ?

Er klar jeg, trenger ikke vente på våren heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja Lars, endelig har du klart å få en fisk på over 2 kg også ;)

Disse langene her er jo tilsvarende de SØ vi drar hele vårene her hjemme det jo. Skal godt å få deg hjem igjen snart så du kan få oppleve litt ekte Østfoldfiske du også :)

Knall fisker det der. Gratulerer til dere begge to.

Hilsen en litt misunnelig storebror i Fredrikstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.