Gå til innhold
Fiskersiden

Kinetic Waterspeed Boat 12lb/20lb/30lb


BergenFiskeutstyr
 Share

Recommended Posts

Bestilles Via e-post, eller PM. (oppgi navn, adresse og e-post)

Frakt: 189,-

Betaling: Faktura sendes på e-post, og MÅ betales før pakken sendes. (Eventuelt +60kr for oppkrav)

Prisen gjelder ut Mars 2010, eller så langt lageret rekker.

Varer fra nettbutikken/andre spesialtilbud kan sendes i samme pakke.

Ønsker du at jeg skal vente med å sende pakken, så du kan "samle" varer er ikke det noe problem, bare gi beskjed om dette.. Det kommer flere Knalltilbud i forbindelse med at vi får "ny" nettbutikk i nær fremtid, Kanskje allerede denne uken..

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Kinetic Waterspeed boat 7'

Waterspeed Boat er i to stykker, hvor delingen er ved håndtaget. EVA-håndtaget gør stangen god at stå med i længere tid, og Fuji-hjulholderen gør at hjulet sidder hvor det skal. Stangen har trebenede øjer og en stærk klinge, så den klarer alle de mange og hårde udfordringer der er ved havfiskeri i både Danmark og resten af Skandinavien.

• Fuji DPS-H hjulholder

• Holdbare trebenede øjer

• EVA-håndtag

• Passer til fightbælte

Varianter:

FR40120: 7’ 12 lbs. 2 sec.

FR40200: 7’ 20 lbs. 2 sec.

FR40300: 7’ 30 lbs. 2 sec.

NÅ KUN 499,-

02_Waterspeed_Boat_HAV.jpg

Endret av BergenFiskeutstyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser jo fin ut, er det noen som har testet disse ?

:thumbsup: Er vel nesten som å banne i kjerka dette. Jeg har en annen variant av kinetic i 12-20lb.

Den kjøpte jeg for å ha som en reservestang mot ett annet kjente merke som en ring røyk på rett føre en tur, men den har egentlig endt opp som den jeg bruker mest til medium fiske/søkkevekter.

Det er den jeg bruker mest i Oslofjorden til vanlig. Pga følsomhet og at den er lett og smekker da det er en kullfiberklinge. Kjøpte meg en Beastmasetr også omtrent i samme klasse, men den når ikke opp til Kineticen i følsomhet. Og er mere klumpete. Så noen ganger blir en positivt overrasket. Det er i tillegg bra ringer på den jeg har fra Kinetic. Hva den er laget av over her vet jeg ikke. Min er ikke delbar. Det er jo en rimelig stang så en forliser jo ikke om en investerer i den. Så med den lille erfaringen jeg har med Kin. er det i hvertfall positivt på denne type stenger.

Endret av potbelly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser jo fin ut, er det noen som har testet disse ?

Kjøper du denne skal du få pengene tilbake om du ikke er fornøyd etter 2mnd.. Stangen kan selvsagt hentes i åsane om du ønsker, da kan du også få kjent på den.

Kinetic sine stenger overasker mangen. Har flere kunder som kommer igjen å kjøper flere kineticstenger for de er så fornøyd med den stangen de allerede har fått.. Har bare hatt reklamasjon på en kinetic stang, og denne var tydligvis blitt skvist på en måte. sikkert før den ble tatt i bruk siden den knakk etter 2 kast, og det var nederste del som knakk på en 3delt stang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.