Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskebodopprydding - 2010-utgaven


kjs
 Share

Recommended Posts

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan du veie en av disse for meg:

45117484_3d9ff967ec.jpg

Er interessert i å kjøpe 10 stk av deg, men vil gjerne vite vekt først. :P

Har dessverre ingen nøyaktig vekt her, men digitalvekta mi med 5g-intervall sier 20, så da er vi vel et sted mellom 15 og 25...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rydding: Har oppdatert første post nå - fjernet det som er borte, det som ikke er hentet ennå/overlevert er foreløpig streket over.

Fant også en ekstra camo selebukse - størrelse XL tall, som er ny og ubrukt, og som jeg la til i lista...

Fant også noen flere karpestenger (12'/2.0lb) nye og ubrukte - prisantydning 500,- pr. stk...

I tillegg har jeg et stort lager av søkker (kulesøkker + pæresøkker) i lettere vekter (kulesøkker 5g + 10g - pæresøkker 15g, 20g og 25g). Selges i hele poser med 50 stk (kulesøkker) eller 10 og 10 stk/evt. hele poser (pæresøkker).

Er det noen poppere igjen med grelle farger?

Har igjen alle fargene på bildene - hvis det er grelt nok;-)?

Endret av kjs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Har dessverre ingen nøyaktig vekt her, men digitalvekta mi med 5g-intervall sier 20, så da er vi vel et sted mellom 15 og 25...

Fint, takk. Da shopper jeg gjerne 10 stk av deg. Om du har, så ta gjerne 5 stk blå og 5 stk rød. Sender du meg en PM med konto-nr. osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.