Gå til innhold
Fiskersiden

Klar for ny sesong?


Recommended Posts

Er du klar?

Regner med at jeg ikke er alene om å klø i fingrene etter å få kaste med stanga igjen?

Håper på at isen går like etter påske, slik at jeg kan få tatt frem jerkbait-utstyret.

Er spent på den nye DAM effzett stanga mi og hvordan den er på storgjedda jeg har planlagt å lure.

:)

Endret av yosh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjøpte bft stiff og abu jerkbaiter fra skittfiske.no i går, samt 3stk baits. Har også et par på vei fra ebay. Skal bli spennende å prøve dette fisket for første gang når isen går. Har aldri fått noe særlig med gjedde før, så jeg gleder meg. Er det noen som har noen lure tips angående fiskeplasser til en nybegynner? Hva skal man se etter for å kunne si til seg selv, "der står gjedda". Tenker på terreng og dybder, vannliljer osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, regn må gjerne komme. Så lite fisk det er på elva, minimalt med brasmer og minimalt med gjedder. Er trøgt. Noe blir det dog. Sikten er så som så for nitelva å være. Men ALLE burde høre på Rage, det er over om to dager! HOLD DERE HJEMME!!!!!!!!!! Takk :)

Tanga: ok, når? Vi var ute fra 8:30 - 16:00. Så Fossen var nede i strøket langs elva i hvertfall. Satt og en gjeng med meitestoler etc nedi elva også! Aner ikke hvem de var, gadd ikke gå så langt for å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEn økonomiske varianten:

Savagear Deviator BellyUp = fordi den kan fiskes fra realtivt grunt til 10m+, jerkes! Og funker bra samt at den ikke koster all verden

Bulldwag = fordi den fisker bra og kan brukes på enda dypere vann

The Pig Suspending = fordi den funker bra! Og kan fiskes på grunt vann, gir mye bevegelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert med begrunnelse Remy, har du noen fargetips også?

Njai, JEG personlig liker naturlige farger. Spørs jo på vannet du fisker i! Sikkert 1 000 000 andre anbefalninger på baits, men ser ikke grunnen til å dra inn feks custom baits helt i starten. OVernevnte baits er über enkle å fiske å få til å gå riktig, pluss at de funker! PS: Ikke glem 4 Play!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.