Flemms Posted March 29, 2005 Report Share Posted March 29, 2005 En fantastisk påske hvor pleie av lidenskap Nr.1 har stått i høysete hele veien! Legg også merke til at tråden gjennom hele bildeserien her er en påske badet i sol fra vår etterlenktede venn! Ble litt smågutsing etter denne krabaten, men nådde ikke helt opp i toppsjiktet av ismeitegjedder i år: Sjefsfeskern lettet her etter flere små gjedder(6.5kg) Liten krabat på meg også.... Remy med en vakker påskegjedde på 7kg blank fra skogsvann! Fra rett før påske husker sikkert noen denne(6.4kg, Vister) Uten tvil er det vel Borren som har satt en piff på påska i år, iallefall for meg[ ] Å nok en gang, det er bare deilig å tenke på at den ble tatt på Myshka og .16 sene! (1670g) Disse monster Abborene fortjener kansje mer en noe annet å få friheten tilbake! PS! Dette hullet er et 205mm Å for ikke å glemme storfiskeren selv sin: (1850g) Med dette vil jeg takke Kong vinter for en flott avslutting på Isfiske sessongen her i Sør-Øst, hjertelig velkommen tilbake neste år[ ] Stemnings bilde.... Kan jo nevnes at Sjøørret fisket har fått seg en god start også med fisker på 2.9kg og 2.3, tatt av en god fiske polare! Selv har jeg fightet 18stk på flue allerede(største på kilon) En godt fornøyd Andreas med pen sjøørret(2.9kg på flue) Slik fisk kan taes til mat i ny og ne...[ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts