Joost.L Posted April 1, 2010 Report Share Posted April 1, 2010 Var ut på Påske flyndreplassen min, bare for å konstatere at denne var aldeles fisketom iår. Eller bare enda. Kan hende at kulden får skylden Fjor årets fangst Kjørte videre til neste plass og rigget til flogestangen for årets første tur. Ikke der heller var hellet med meg, og 5 timer ble resultatløs idag. Oppturen var denne rakkeren jeg traff på veien som minte om at jorden blir varmere for hver dag som går og at støvler er grei å ha i utlendt terreng.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nordmøring Posted April 1, 2010 Report Share Posted April 1, 2010 Det er ikke bare jeg som blanker på de flate da Ikke bare ormen som kommer frem nå. Flåtten har også meldt sin ankomst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorEH Posted April 1, 2010 Report Share Posted April 1, 2010 Da ble det jammen bestemt hva jeg skal gjøre i morgen (så sant sola dukker opp innimellom) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chablis Posted April 1, 2010 Report Share Posted April 1, 2010 (edited) Ja lurer på hvordan det blir med flått etter den harde vinteren når du først nevner det. Edited April 1, 2010 by chablis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nordmøring Posted April 1, 2010 Report Share Posted April 1, 2010 Ja lurer på hvordan det blir med flått etter den harde vinteren når du først nevner det. Frykt ikke, alt for mange av dem har tålt kulda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FishingBUDDY Posted April 1, 2010 Report Share Posted April 1, 2010 Frykt ikke, alt for mange av dem har tålt kulda Ja leste at alle den snøen som la seg tidlig (før sprengkulden) beskyttet disse ekle skapningene for den ekstreme kulden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts