Joost.L Posted April 10, 2010 Report Share Posted April 10, 2010 Idag kom våren og det var en opplagt fin dag for flyndrefisking. Var tidlig på plass og fikk endel fin flate. Totalt ble det vel 5-6 sandflyndrer, og en skrubbe. Største var på 820gr. og ferdig med gyttingen. Fekk flere som var litt mindre men fortsatt med mye rogn. Største: Lasse var innom en stund og kunne hjelpe meg da jeg ville leke litt med undervannskamera Og hvilken art var så dette da?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nanablag Posted April 10, 2010 Report Share Posted April 10, 2010 Flotte bilder Jeg tror det er en skrubbe, men jeg pleier å ta feil.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gogangfiskestang Posted April 10, 2010 Report Share Posted April 10, 2010 Stilige undervanns bilder joost! tipper det er ei skrubbe som er på undervanns bildene.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oz Posted April 10, 2010 Report Share Posted April 10, 2010 Stilige undervannsbilder av skrubbe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helge S Posted April 10, 2010 Report Share Posted April 10, 2010 Det er nok ei skrubbe. Ser sidelinja godt på et par av bildene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivar Magne Posted April 11, 2010 Report Share Posted April 11, 2010 Flotte undervannsbilder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joost.L Posted April 11, 2010 Author Report Share Posted April 11, 2010 ....og alle hadde rett, det var en skrubbe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts