Joost.L Posted April 11, 2010 Report Share Posted April 11, 2010 (edited) SJFF arrangerte flyndrefiskedag på Føyno for store og små. Været var aldeles strålende og de som kom koste seg. Vi hadde håpet at det kom fler, men det var såpass opptatt med båter på bryggene at det kansje var like greit og at vi fikk nok plass til å fiske. Det var ikke mange fisker som kom på land men noen ble det da, og små fornøyde ansikter fant vi her og der på bryggene. Vannkikkerten var ivrig i bruk selv om denne karen brukte han på en ny måte Det var ikke så mye fisk å se som det tidligere pleide å være da Fiskersiden hadde leir her for en par tre år siden. Kansje det fortsatt er litt kaldt i vatne enda?? Jeg fikk tid til å fiske litt selv også og ble belønet med 1 fisk, det ble en ny og fin art, dwergulke Alt i alt en fin dag og vi ser ikke vekk fra at vi gjør det en gang til til neste år.... Og på SJFF sin nettside. Edited April 11, 2010 by Joost.L Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nanablag Posted April 11, 2010 Report Share Posted April 11, 2010 Gratulerer med dvergulke! Utrolig kul fisk som jeg også ønsker meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivar Magne Posted April 11, 2010 Report Share Posted April 11, 2010 Kjempeflott arrangemang Joost Både unge og voksne storkoste seg sjølv om det var lite flyndrer å få. Gutane mine maser allerede om når vi skal tilbake igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Hook Posted April 11, 2010 Report Share Posted April 11, 2010 Eg ser at det er eit barn på bilete her, men eg synast den svartkutlingen ser MASSIV ut! Elles gratulerer med ny art og ein fin dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gogangfiskestang Posted April 11, 2010 Report Share Posted April 11, 2010 (edited) Meget bra tiltak dette her Joost! Den unormalt kalde og lange vinteren har nokk satt sitt preg på flatfiskene så tidligt på året ja... Men det var da enda godt at Ivar Magne ikkje fikk lomre i deg heller! Edited April 11, 2010 by Gogangfiskestang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts