Gå til innhold
Fiskersiden

Lenge leve lokalavisene!


Trond
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg syns det er fint at de diskuterer saken også jeg... Men serr... rb.no har jo for pokker ikke noe å skrive om. Det er LSK og lokale nyheter av den typen der. Jeg skammer meg ikke for å bo i området slik Rage gjør, syns det er fint at det skjer så forbanna lite at lokal avisen skriver om boksmat og epleslang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er fint at de diskuterer saken også jeg... Men serr... rb.no har jo for pokker ikke noe å skrive om. Det er LSK og lokale nyheter av den typen der. Jeg skammer meg ikke for å bo i området slik Rage gjør, syns det er fint at det skjer så forbanna lite at lokal avisen skriver om boksmat og epleslang.

helt enig. Jeg bor jo også i dette området. Egentlig helt greit at det skjer så lite at avisene kun har agurknyheter å komme med. Og for all del, man skal ikke kimse av en så viktig sak som størrelsen på fiskebollboksene, og bedre at de skriver om dette enn om LSK! :):(

Endret av piscator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skriver om tre ting hos rb.no:

1. Saker de får av politiet. Alltid innbrudd, slåssing, fyll, fyllekjøring eller dop.

2. LSK

3. Uinteressant møl (de klarer faktisk  å kopiere artikler fra vg og dagbladet - men kun de mest uinteressante. Fantastisk.)

helt enig. Jeg bor jo også i dette området. Egentlig helt greit at det skjer så lite at avisene kun har agurknyheter å komme med. Og for all del, man skal ikke kimse av en så viktig sak som størrelsen på fiskebollboksene, og bedre at de skriver om dette enn om LSK! :):(

Var ikke bokstavelig at jeg skamma meg, men det får da være grenser for hvor tullete artikler man skal legge ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.