Gå til innhold
Fiskersiden

Pimp my gummibåd!


MrVolcom
 Share

Recommended Posts

Ja d e fullsatsning fra "9 fots korken" min! Så SMS viss du har noen gode gummibåt tips sie eg takk for d! :)

Sorry, skuta di er for stor. Har ingen gode tips til fiske fra den slags lektere (min er 8').

-SMS (aka has-been)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg hadde ledd til jeg la meg hvis jeg hadde sett to karer fiske på nær 200m dyp i den båten der.

Du om det. Har selv fisket på ned til 400 meters dyp fra en hakket mindre gummibåt uten å oppleve dette som problematisk. Blir imidlertid litt fullt i båten med fisk på over 10 eller 20 kg innabords... Man trenger ikke båtrampe for å sette ut en gummibåt, og har dermed stor fleksibilitetm men selvsagt også værmessige begrensninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Idag fikk gummikorken min ferskvann debuten sin. Litt små surt vær og lite aktivitet men fikk i hvertfall årets første gjedde. Var ingen solid madam, men en kort og feit gjedde på 1,4kg. Fant ihvertfall ut at eg ikkje trenge avkrokingsmatte i denne båten. Med slett gummigulv er jo hele fartøyet en medium stor avkrokingsmatte :wub: Deilig å se d grønna tryne igjen :thumbsup:

104972_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/42239/104972.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.