Gå til innhold
Fiskersiden

Bromsme med tigerstriper


Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oi. Her var det stor interesse ;) Kan se hva jeg får til. Det som kreves er en båt på minimum 35 fot - det er tross alt langt uti havet. Ca 10 timers gangtid med sjarkfart, halvparten med speedsjark. Skal undersøke muligheten for å få leid høvelig båt. Såfremt jeg ikke har skaffet en selv til den tid. Hvis det blir tur blir det isåfall i månedskiftet juni-juli.

På veien kan vi stoppe å fiske storlange hvis noen mangler det på lista.

All fisken vi fikk på blåkveitelina var levende. Lina står bare 2-3 timer i havet før vi begynner å dra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det straffar seg å ikkje vera på fiskersiden i arbeidstida... Eg vil også svært gjerne vera med (og betalar også dobbelt). Med så mange interesserte kan me vel låne ei hurtigrute? Midnattsol?

;)

Gudane veit dei treng pengane! (Hurtigruta altså...)

Men kanskje ikkje midt i turistsesongen... :P

Endret av Dr. Hook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I månedsskiftet juni/juli er vi på Røst, Truls....

Frank: kanskje du kan ta en tur med oss seinere i tilfelle vi ikke kan? :) vi her oppe i nord trenger jo ikke å bestille flybilletter;)

Ja, etter responsen vil det isåfall bli flere turer. Når man skal fiske så dypt er det vel begrenset hvor mange som kan fiske samtidig så jeg ser for meg 4-6 personer pr tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det ser ikkje ut som at det er nødvendig å helle meir bensin på dette bålet, men eg vil gjerne legge til at det også skulle vere ein viss sjanse for å kome i kontakt med gråskate.. Har vore borti eksemplar på 20-30 kg teke som bifangst i blåkveitefiske, og fekk lyst til å sjekke data på dette litt nærare! Skal sanneleg sjå kva vi har frå det aktuelle området :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det ser ikkje ut som at det er nødvendig å helle meir bensin på dette bålet, men eg vil gjerne legge til at det også skulle vere ein viss sjanse for å kome i kontakt med gråskate.. Har vore borti eksemplar på 20-30 kg teke som bifangst i blåkveitefiske, og fekk lyst til å sjekke data på dette litt nærare! Skal sanneleg sjå kva vi har frå det aktuelle området :)

Når du nevner det så fikk vi endel kjempeskater også. Vi sleit dem av i korten i lag med den andre ufisken :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I månedsskiftet juni/juli er vi på Røst, Truls....

Frank: kanskje du kan ta en tur med oss seinere i tilfelle vi ikke kan? :D vi her oppe i nord trenger jo ikke å bestille flybilletter;)

Ja er klar over det ;) dæven kor æ e spent!!

Men er meget sikker på at vi "tromsøgutta" fyller en båt på seinsommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.