Gå til innhold
Fiskersiden

hvilken vadejakke?


christ3103
 Share

Recommended Posts

Vadejakkane til Vision som Skitt Fiske har konontilbod på er kjempebra. :blush: Til den prisen får du svært mykje for pengane.

:D Har også en Vision som er helt grei, men skal du ha det beste både praktisk, tetthet, pusteegenskaper så er det Simms som gjelder, men dyrt.

Ellers kan jeg anbefale å se på ett helt annet alt. Nemlig en tynn gortex pacliner jakke som omtrent ikke veien noe, tette samt puster godt. De får du i korte utgaver. Den har tatt over mye av mitt bruk. Rimeligere, tar like mye plass som en tennisball om du krøller den sammen i sekken. Og veier 150 gram. Jeg kjøpte en grønn salomon på salg til 699.- helt glimrende. Det enste er at du ikke har en masse lommer i jakka. men du kan ha en vantett hoftebelte eller lign for fiske i stedet. Da får du jakka oppi den når det slutter å regne.

Litt avsporing, men alikevel ett alt. Det er salg på en noe i nærheten nå på XXL til 799.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jge har Gillie jakka, som koster under tusenlappen på Skitt Fiske, og den går jeg lett god for til den prisen. Jeg kan ikke forestille meg at du skal greie å få bedre jakke enn denne til under tusenlappen. Mine andre jakker med tilsvarende kvalitet og funksjonsnivå er både tre og fire ganger dyrere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at du forslår en jakke til 5000,- til en som spesifiserer at den ikke bør være for dyr... Jeg har også et par soleklare førstevalg, men har valgt å ikke foreslå de i tråden da de neppe faller inn under prislappen han har tenkt på. Noen ganger kan det være greit å lese hva man faktisk spør etter før man svarer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.