Gå til innhold
Fiskersiden

ABU 6000 CLASSIC


Runde
 Share

Recommended Posts

Eg og broderen har i det siste tatt ein stor rydding av garasjene til våre foreldre. Under ryddingen fann eg igjenn min kjære ABU Ambassadeur 6000 CLASSIC som eg kjøpte då eg var 13 år. Kostet meg den gang 600 kr på tilbud. Det fylgte og med ein 9 fot blax max. Beste slukstang eg har hatt, men som desverre har knekt med tidens tann :)

Ambassadeur vart "parkert" i garasjen i fjor vår ette at eg under ein fisketur fekk til det store, skrudde for mykje på justeringsskruen til spolebremsen, og ops!!, den datt av og sank til botnen B)

Etter dette tenkte eg at det kanskje var på tide og kjøpe ein ny og kanskje ein meir fænsi Ambassadeursnelde. Bestilte ein Ambassadeur 6500 C3CT MAG hi-speed hos baardsen. Gleden forsvant raskt etter eit par turar, får den rett og slett ikkje til, og eg savnar egentlig den gode gamle, MED snøreførar, treng ikkje desse fænsi greiene med magenetbrems og det heile.

Lurar på kvar eg kan oppdrive ein slik justeringsskrue?

Hadde vore kjekt og fått liv igjenn i denne snelda :dribble:

Viss her er nokon på FS som vurderar og anskaffe seg ein Ambassadeur 6500 C3CT MAG hi-speed, kan dykk gjerne få kjøpe rimelig med meg, evt bytte mot ein gammal ABU Ambassadeur 6000 CLASSIC :devil:

Kanskje her er nokon som har eit vrak av ei del-snelde rimeleg til salgs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skruen er det ikkje vanskelig å få tak i. Det er sikkert nokon som har ei gammal snelle liggande ellers er det berre å ta kontakt med ein butikk som selg Abu så skaffer dei.

Hvis ikkje så får du tak i nesten alt på bayen. Her er ein:

http://cgi.ebay.com/Abu-Ambassadeur-Left-Spool-Tension-Cap-Chrome-P-N-5224-/400087843238?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5d271801a6

Et alternativ er også å kjøpe ei gammal snelle på Ebay. Du får ei for ca 200,- inkl. frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpt delen som alle andre Ambassadeurdeler hos Pure Fishing Norway. Ring 23234000 og spør etter serviceavdelingen. Ha nummeret som står under snellefoten klart når du ringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.