Jump to content
Fiskersiden

Det er snart sommer.....

Joost.L
 Share

Recommended Posts

Budweiser og Heineken...

Herregud..! Vi Østlendingene med ekte hår på brøstet kaller disse ølsortene for JOMFRUMIG!

Men reklamere for "ølet" sitt kan de! :)

Hørte denne på pub en skikkelig irsk pub i County Kerry, Ireland for noen år siden...

"Drinking a Bud is like making love in a canoe....both are fu*king close to water! :)

Edited by Gimbo

Budweiser og Heineken...

Herregud..! Vi Østlendingene med ekte hår på brøstet kaller disse ølsortene for JOMFRUMIG!

Men reklamere for "ølet" sitt kan de! :)

Enig her Perca ,dette er "øl" for folk som egentlig ikke liker øl he,he :)

Hørte denne på pub en skikkelig irsk pub i County Kerry, Ireland for noen år siden...

"Drinking a Bud is like making love in a canoe....both are fu*king close to water! :)

Den der er vel fra Monthy Pythons "Live at Hollywood Bowl" eller hva det heter/staves :)

BUD er lett og godt øl, passende til varme dager og lange vorspiel :) Jeg har aldri forstått hvorfor øl skal være så mektig at folk som drikker det må ha livvidde som en elefant :D

Den der er vel fra Monthy Pythons "Live at Hollywood Bowl" eller hva det heter/staves :)

BUD er lett og godt øl, passende til varme dager og lange vorspiel :) Jeg har aldri forstått hvorfor øl skal være så mektig at folk som drikker det må ha livvidde som en elefant :)

Det er sikkert lett og godt,men det blir litt feil å kalle det øl :D

Fritt fortalt av en skjitlending med dårlig hukommelse,og enda dårligere skriveferdigheter. :)

Hørte denne av en Bergenser.

2 selgere som jo jobbet for forskjellige bryggerier møttes til lunsj.

Jeg tar en Ringnes til maten sa mannen som var selger hos Ringnes.

Jeg ønsker også å bestille en ringnes til maten sa selgeren for Hansa bryggerier.

Jasså? Sa rignes selgeren,du synes ølet våres smaker bedre enn deres?

Neida,jeg skal i ett møte etter lunsjen.

Da ønsker jeg ikke at det skal lukte øl av meg,derfor valgte jeg Ringnes. :thumbsup: