Joost.L Posted May 6, 2010 Report Share Posted May 6, 2010 Ikveld ble den nye commercial fra lansert...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tryta Posted May 6, 2010 Report Share Posted May 6, 2010 Meget dyktige mannfolk. (Godt man har data animering.) Her har du en reklame om øl som nytes best sammen med kompiser. http://www.youtube.com/watch?v=BrSSSfYE2dQ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joost.L Posted May 6, 2010 Author Report Share Posted May 6, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arachnida Posted May 7, 2010 Report Share Posted May 7, 2010 Guiness passer til alle døgnets tider og til alle gjøremål... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gimbo Posted May 7, 2010 Report Share Posted May 7, 2010 Guiness passer til alle døgnets tider og til alle gjøremål... Hør hør! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted May 7, 2010 Report Share Posted May 7, 2010 BUD er også fint lett øl til den varme årstiden, og reklamer kan de også http://manneblogg.blogspot.com/2009/11/bud-kongen-av-reklame-og-l.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Perca Posted May 7, 2010 Report Share Posted May 7, 2010 Budweiser og Heineken... Herregud..! Vi Østlendingene med ekte hår på brøstet kaller disse ølsortene for JOMFRUMIG! Men reklamere for "ølet" sitt kan de! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gimbo Posted May 7, 2010 Report Share Posted May 7, 2010 (edited) Budweiser og Heineken... Herregud..! Vi Østlendingene med ekte hår på brøstet kaller disse ølsortene for JOMFRUMIG! Men reklamere for "ølet" sitt kan de! Hørte denne på pub en skikkelig irsk pub i County Kerry, Ireland for noen år siden... "Drinking a Bud is like making love in a canoe....both are fu*king close to water! Edited May 7, 2010 by Gimbo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
don don Posted May 7, 2010 Report Share Posted May 7, 2010 Budweiser og Heineken... Herregud..! Vi Østlendingene med ekte hår på brøstet kaller disse ølsortene for JOMFRUMIG! Men reklamere for "ølet" sitt kan de! Enig her Perca ,dette er "øl" for folk som egentlig ikke liker øl he,he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted May 7, 2010 Report Share Posted May 7, 2010 Hørte denne på pub en skikkelig irsk pub i County Kerry, Ireland for noen år siden... "Drinking a Bud is like making love in a canoe....both are fu*king close to water! Den der er vel fra Monthy Pythons "Live at Hollywood Bowl" eller hva det heter/staves BUD er lett og godt øl, passende til varme dager og lange vorspiel Jeg har aldri forstått hvorfor øl skal være så mektig at folk som drikker det må ha livvidde som en elefant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
don don Posted May 7, 2010 Report Share Posted May 7, 2010 Den der er vel fra Monthy Pythons "Live at Hollywood Bowl" eller hva det heter/staves BUD er lett og godt øl, passende til varme dager og lange vorspiel Jeg har aldri forstått hvorfor øl skal være så mektig at folk som drikker det må ha livvidde som en elefant Det er sikkert lett og godt,men det blir litt feil å kalle det øl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjarkarn Posted May 8, 2010 Report Share Posted May 8, 2010 Syntes bud er perfekt til maten. Ellers ligger smaken hos Haakon, ekte og god smak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tryta Posted May 8, 2010 Report Share Posted May 8, 2010 Fritt fortalt av en skjitlending med dårlig hukommelse,og enda dårligere skriveferdigheter. Hørte denne av en Bergenser. 2 selgere som jo jobbet for forskjellige bryggerier møttes til lunsj. Jeg tar en Ringnes til maten sa mannen som var selger hos Ringnes. Jeg ønsker også å bestille en ringnes til maten sa selgeren for Hansa bryggerier. Jasså? Sa rignes selgeren,du synes ølet våres smaker bedre enn deres? Neida,jeg skal i ett møte etter lunsjen. Da ønsker jeg ikke at det skal lukte øl av meg,derfor valgte jeg Ringnes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted May 9, 2010 Report Share Posted May 9, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts