Gå til innhold
Fiskersiden

Ny Brosme pers!


MrVolcom
 Share

Recommended Posts

Ty folkz :dribble:

Neste mål e å forflytta Lange rekorden min på 8,1kg. Første mål er 10 kg, men her på langå e d jo et mye større potensiale i størrelse i forhold til brosma, så får se ka eg tenke den dagen eg forhåpentligvis passere 10 kg^^ Har jo gode muligheter på Mausund festivalen seff, men hadde vert gøy å fått d til fra gummibåten! Så ut som "ein heilt OK" opplevelse Sverre hadde i sin jolle, me lange over 20kg!! :dribble:

Me min "storskute" med 1 fot mer så ska d vel ver plass til ei bittelitt større lange også i teorien;) E låv å drømma....hehe

Der har vi noe felles, merkelig dette med å ha større brosme menn lange pers.

Håper du drar en Lange å dobbler vekta på persen din i år da, det er ett av mine mål.

Lykke till videre :dribble:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du er kaptein på et jævla hangarskip, en oppblåsbar yacht, så får vi ta en alvorsprat om plasser i Trondheimsfjorden snart. Vesentlig større lange enn den jeg fikk fins beviselig rett utenfor Trondheim, til og med tidvis svært grunt, se f.eks. her: http://www.fiskeklubb.com/div/051209/051209.htm

Ja me må ta ein prat øve et par pils om langetokt! Vet d e et kjempe potensial her i trondheimsfjorden! Kan jo også binde båtene våre inntil hverandre utpå feltet, slik at vi har en hel flåte! ! båt til å fiske fra, og en til å samle fisk oppi :thumbsup:

Der har vi noe felles, merkelig dette med å ha større brosme menn lange pers.

Håper du drar en Lange å dobbler vekta på persen din i år da, det er ett av mine mål.

Lykke till videre

Takk for d og lykke til sjøl! Godt eg ikkje e den einaste me denne rare rekord fordelingen :D

Endret av MrVolcom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja me må ta ein prat øve et par pils om langetokt! Vet d e et kjempe potensial her i trondheimsfjorden! Kan jo også binde båtene våre inntil hverandre utpå feltet, slik at vi har en hel flåte! ! båt til å fiske fra, og en til å samle fisk oppi :thumbsup:

I det minste trenger jeg ikke å være redd for at hurtigruta ikke ser meg om jeg er fortøyd i hangarskipet ditt. Pils? Både du og Rapkjeft er gamle nok til å lære at øl er mer enn pils. Vi kan jo ta en prat og noen mørkebrune hjemme hos Raptorp en kveld, vi får sikkert låne nøkkel om Rapbergen selv ikke er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det minste trenger jeg ikke å være redd for at hurtigruta ikke ser meg om jeg er fortøyd i hangarskipet ditt. Pils? Både du og Rapkjeft er gamle nok til å lære at øl er mer enn pils. Vi kan jo ta en prat og noen mørkebrune hjemme hos Raptorp en kveld, vi får sikkert låne nøkkel om Rapbergen selv ikke er hjemme.

Hehe, ja eg sko nesten hatt 2 lanterner på min for å vise at d faktisk er stor skute folk møter. Eg e klar til mørkt øl hos Rapsen eg! Just say when, and im in :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.