Gå til innhold
Fiskersiden

Drammenselva 2010


GeirN
 Share

Recommended Posts

Nå er det kun snaue 2 dager igjen til laksefiske starter i Hellefossen. Førstkommende fredag 28.mai kl 21.00 så går de første kastene ut i elva og forhåpentligvis er det ikke mange kastene som skal til før det er fast fisk hos en av de håpefulle. Elva har vært oppe på nesten 1000m3/s, er nå på ca 860m3/s og er sakte fallende så forholdene er flotte, spesiellt inne på Kula på rød sone. Prognosene sier at elva vil falle sakte utover hele neste uke og de fleste fiskeplassene vil bli tilgjengelige utover i uka ;)

Les mer her http://www.hellefossen.no/index.php?side=lese&sak=74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og DET ER FISK PÅ ELVA !!!! Det ruller allerede fisk i overflaten inne i evja så åpningen blir særdeles spennende :huh:

Satt nede i huken i evja (rød sone) nå for en snau halv-time siden og der så vi en av årets første lakser som viste seg :):unsure: Det er helt topp forhold inne på kula nå og det skulle ikke overraske meg om årets første laks blir tatt nettopp her. Kun 26 timer igjen i skrivende stund :jig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det der du tok "You Tube -fisken"?

B)

Det var der han tok den flotte laksen sin (en av de ;) ). Jeg har selvsagt forhåndskjøpt kort på Midtskjæret (rød sone) til ett av de døgnene dere kommer nedover og skal fiske på sensommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt nede i huken i evja (rød sone) nå for en snau halv-time siden og der så vi en av årets første lakser som viste seg :rolleyes::dribble: Det er helt topp forhold inne på kula nå og det skulle ikke overraske meg om årets første laks blir tatt nettopp her. Kun 26 timer igjen i skrivende stund :lolu:

...og da var årets første laks i Hellefossen på land, 2 timer etter sesongstart. Den ble tatt inne på kula (rød sone) som jeg tippet :D

Den stolte fisker var ett annet FS-medlem, nemlig Svein Gabrielsen!! Laksen veide 6,2 kg og han lurte denne med en av sine spesial-spinnere

Grattis Gabrielsen :D

Følg også med på laksebørsen her som vi vil oppdatere fortløpende etterhvert som de stolte fiskere melder seg

http://www.hellefossen.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.