Gå til innhold
Fiskersiden

Haugaland havfiskeklubb


BINN LADDEN
 Share

Recommended Posts

Mail adr til klubben er : Haugalandhfk@gmail.com

Bare å ta kontakt.

Logo er på plass nå å har fått flere medlemmer på kort tid nå (med båt) :)

Arild Gismarvik tok med en person på testur i går, fyren fikk 2 langer på 12,5 kilo på sin første tur ever på dypet å meldte seg inn på stedet, he he.

Arild fikk 6 langer, største 10 kilo pluss flere Brosmer, største Brosme 10 kg.

Prøver å få tak i bildene iløpet av dagen.

Troppene blir samlet til Nordsjøfestivalen i slutten av Aug hvor vi skal prøve å få deltatt hele gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Litt morro i dag, perser å nye arter pluss pokaldryss på Haugalend Havfiskeklubb :D

Gode resultater på Nordsjøfestivalen med bl.a STØST FISK :)

Full rapport kommer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja idag viste vi at klubben kan prestere :)

Ikke bare størst fisk, men også premier på lag, individuellt og 3. størst fisk.

Da jeg ikke hadde kamera med meg, får vi vente på at klubbens paparazzi legger ut noe.

Personlig er jeg storfornøyd med ny pers på lange og skikkelig test av min modifiserte speedmaster stang.

Tror det kommer et bilde som viser flex av skikkelig kaliber. :D

Endret av BINN LADDEN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja idag viste vi at klubben kan prestere :thumbsup:

Ikke bare størst fis, men også premier på lag, individuellt og 3. størst fisk.

Da jeg ikke hadde kamera med meg, får vi vente på at klubbens paparazzi legger ut noe.

Personlig er jeg storfornøyd med ny pers på lange og skikkelig test av min modifiserte speedmaster stang.

Tror det kommer et bilde som viser flex av skikkelig kaliber. :)

Det var klubben sin det! til og med størst FIS! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var klubben sin det! til og med størst FIS! :)

Ikke en vellyet tur uten noen skikkelige brakere i diverese tonefall :)

Spørs om ikke fotografen har kollapsa for kvelden, han hadde et ganske ubidt møte med en stor langekjeft idag.

Kanskje han er på sykehuset og fyller opp med rødt igjen?? :thumbsup:

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke slutter å ta langene som jeg gjør, men tror jeg har lært nå.

Fikk noen dype kutt i 2 fingre som ikke ville stoppe å blø, blødde konstant i 7, 8 timer men fikk stoppet det hjemme.

Fingerne ser ikke fine ut nå.

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Mr Big fish :lolu:' date='29 august 2010 - 08:52' timestamp='1283068349' post='613626]

Ikke en vellyet tur uten noen skikkelige brakere i diverese tonefall :D

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke slutter å ta langene som jeg gjør, men tror jeg har lært nå.

Fikk noen dype kutt i 2 fingre som ikke ville stoppe å blø, blødde konstant i 7, 8 timer men fikk stoppet det hjemme.

Fingerne ser ikke fine ut nå.

god bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dustete å legge ut rapport uten å ha fått inn bilder fra de andre deltagerne enda, men får heller spe på litt etterhvert.

Trodde vi kom til å få en direkte ukomfertabel dag på sjøen i går siden Yr meldte bra med regn fram till kl 12 00 men kun noen få byger kom.

Min sammboer Bodil har blitt med i klubben å har alldrig fisket på dypet meg agn før.

Ønsket hennes for dagen var å få en Lange, thats it.

Kjøpte inn vest til henne på fredagen siden vi ville satse på Blålangeplassen under konkurangsen å der er det ca 400 meter.

No1.jpg

Kansje litt ufint av oss å la henne debutere på 400 men dette gikk fint å første fisk opp på hennes stang var en Brosme.

No2.jpg

Brosmen var ikke bare "sjønn", men hadde vist også utrolig vakre øyne å bollekinn :D

Lange skulle det også bli, men ikke en valig Lange, hun plukka en Blålange på 6,5 kg å dagen var redda.

Desverre ingen bilder av den.

Sitter å ser på Kjetil å prater med Tryta i tlf når det smeller till på stanga til hans, kult å se når han endelig får en stor fisk på den myke stanga si.

No3.jpg

Kjetil drar inn sin pers på Lange.

No4.jpg

Ble totalt 3 langer på meg å det holdt til 3 plass på mest vekt.

No5.jpg

No6.jpg

No7.jpg

Ladden mistet desverre 2 fisker på veg opp, den ene var det grei str på, surt.

No8.jpg

Klepp er ikke lenger unødvendig extrautstyr, langen til Kjetil vrei seg akkuret i det jeg hadde litt tak i munnen på den å jeg fikk meg en lærepenge.

Har gjort dette utallige ganger før men dette var siste gangen.

No9.jpg

Ladden med sin etterlengtede pers.

No10.jpg

Fiskene fra vår båt med Bodil Ladden å meg.

No11.jpg

No12.jpg

No13.jpg

No14.jpg

No15.jpg

De andre båtene ankret opp på en annen plass som har gitt greit med Lange å Brosme å traff rimelig fint de også så det endte med god utellig på oss under årets Nordsjøfestival (uten hai i bagarsen) :lolu:

All vår hai fikk gå ut igjen.

Crazylegs har vel mere å tillføye fra sin båt å hva som skjedde på den kanten ;)

Sitter med 3 fingre i bandage på tastehånden så må bare beklage en kort avstumpet oppsumering.

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.