Gå til innhold
Fiskersiden

Anbefaling, ved bruk av Deeptail dancere.


J.P
 Share

Recommended Posts

Har fått en nokså kostbar erfaring med bruk av dyptgående tail dancer. Bruker å lage en fortom av 0.42 sene på mine dansere og binner de fast med rapala knuten. Det bør jeg ikke gjøre mere. Etter mange timer i sjøen bak båten så viser det seg at¨den vrikkende dansen og høyt press på snøret, gjør at det rett å slett går av!!! Nå skal de sies at den ene jeg mistet, ble brukt hele torsdagen og mistet den sent på fredagen. Så det blir noen timer og klart jeg burde ha sekket knuten og snøre oftere. Men det er lett å glemme når det blir mange skifte av woblerer. Blir brukt hemper på mine dansere fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Splitt ringen tar jeg av på alle jeg bruker rapalaknuten på. Den jeg mistet får jeg naturlig nok ikke sjekket men de som etter kontroll røk, har jeg skjekket og de er helt uten sår eller andre skader i ringen..

Ja det skal litt til å slite av 0,42 sene, men det ser ut til at med lang tid under godt press og mye bevegelse at det alikevell ryker rett av.[V]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, det var jo ikke bra da, jeg bruker bestandig rapalaknuten og jeg har aldri mistet noen wobbler på at løkka har blitt slitt i stykker, men man bør kansje være litt obs på det da, jeg har aldri sjekket løkka etter timer med fiske ,men man bør kanskje gjøre det litt oftere.

Hemper kommer jeg i alle fall ikke til å begynne å bruke, prøvdt rapala sine hemper, men de åpnet seg hele tiden så jeg vil ikke miste fiske av den grunn i allefall.. pluss at jeg tror en wobbler går bedre med rapalaknuten[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

sitat:Opprinnelig postet av gjeddekjeft

sitat:Opprinnelig postet av speycast

flott wobbler det der.. føles som du har fisk på når du sveiver den opp. hehe

Da skal du prøve å fiske med en kinetic jeg har.. [8D] ( og den har ikke begynt å lekke enda [ :) ][ :D ])

Asgeir. Sorry for avsporing fra tråden..

litt til avsporing.. er det enn wobbler med ei enorm skei frampå ? [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.