Gå til innhold
Fiskersiden

Test av Lawson Fusionline fra Seeberg


www.fisketid.no
 Share

Recommended Posts

Hei. Mange sportsfiskere venter spent på Lawson Fusionline som er noe forsinket fra Tyskland, men den kommer om få dager ut for salg hos www.fisketid.no til utrolig god pris!

Jeg var innom Ola på Seeberg og hentet ut en demosnelle med dette flettesnøret og tok en tur med båten i Drøbaksundet for og teste ut dette mye omtalte multifilament fiskesnøret. Brukte for det meste sluk og wobbler og både dorget og katefisket mot viker og odder. Mye brennmaneter i vannet gjorde til tider fiske vanskelig og grisete, men både torsk, sei og sjøørret kom i båten. For mitt vedkommende har jeg god tillit til Powerprosnøret, så kravet var satt høyt til multisnørebytte. Snøret var lett og fiske med og presise kast var ingen problem. Snøret mestrer de fleste knuter og cotingen er meget bra! Så dette er et multisnøre jeg kommer til og bruke mye av i fremtiden som jeg også anbefaler til andre fiskere med god samvittighet! Gled dere til og kjøre fisk på Lawson Fusionline!! Følg også med i nettbutikken for nå legges snart ut mange nye produkter fra Fishmore til utrolige gode priser!

Link til Lawson Fusionline Min link

www.fisketid.no rask levering trygg netthandel

Mvh Rune fra Fisketid AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.