Guest Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 Nope Tom Ole.... det funker ikke slikt. De har ikke sånn fashionable VISA mulighet de folka der.... [v] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 6, 2005 Report Share Posted April 6, 2005 sitat:Opprinnelig postet av Spider Et eller annet med ugyldig clearing code. Ikke får jeg lagt inn navn og adresse heller, og ettersom jeg ikke sender penger ut i cyberspace på måfå, virker det noe dødfødt. Hei Spider. Jeg har vært i kontakt med utlandsavdelingen i den banken jeg jobber i nå nettopp. Cleraing code'en som du mangler er : SC404637 (SC står for sorte code og tallene finner du i kontonummeret de oppgir rett etter MIDL) Navn og adresse ligger på ditt kontonummer.... det vil si at det navnet og den adressen som er registrert på det kontonummeret du belaster for denne overførselen er dit bestilling blir sendt. For å gjøre klart for mottageren av pengene hva du betaler for har du 4 linjer med 35 tegn i hver under "Melding til mottager" feltet i nettbanken din (regner glætt med at du har den funksjonen..) hvor du kan skrive hvilken DVD du vil ha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spider Posted April 6, 2005 Author Report Share Posted April 6, 2005 Ikke dårlig, Trym! Skal se om jeg ikke får sendt av gårde en bestilling i morra, mens det ennå er penger igjen på kortet... ThorE: Villmarksliv har kun ett Mastercard, og det er det (dessverre) ikke jeg som disponerer, for å si det sånn. Hadde det vært så vel, hadde jeg naturligvis spandert filmene på alle ;-) Hvilket altså forklarer hvorfor jeg ikke har det ovennevnte kortet i min besittelse... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts