Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskeeventyret i Troms. En rapport.


Oz
 Share

Recommended Posts

Gratulerer med absolutt godkjent kveite, Oz!

Selv kveiter rundt 20 kan by på utrolige fighter.

Er i ferd med å bli uhelbredelig dårlig etter å komme meg utpå... Rundt en måned siden sist...

Blir landet mye og overraskende fine plater i sørøysundet nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott skrevet! Synd med tapt storkveite, men opplevelse for livet uansett. Har fått 11 kveiter, mista nesten like mange, men aldri kjent på kreftene til en skikkelig storkveite.

Når det gjelder utrustning til kveitefiske så bør man ta en titt på WW-guidene fisker kveite med før man dømmer utstyr som underdimensjonert. Man må gjerne mene at WW-guidene ikke vet hva de driver med. Jeg tror de gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin kveite. Kommer det flere episoder?

Takk. Og ja, det gjør egentlig det... Flere bilder også, men i går døde laptopen med alle bildene på, så det må nok vente til den har vært hos datadoktoren. Krysser fingra for at de kan fikse det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for god lesing!

ikke dårlig med ei plate på 41kg! Det område der er et fantastisk steinbitområde, spesielt sørøst mot simavika i kvalsundet! Yrkesfiskere/dykkere der har også sett noen enorme rødspetter, så jeg vil absolutt kalle kvaløyvågen for en ut av troms mest spennende fiskeplasser, med lik linje på lauklines og torsvåg! Håper dere kommer oppover neste år da, kan man jo treffes, hadde vært hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Glimrande rapport og takk for besøket :thumbsup: .

Takk for at dere tok inn en halvfremmed skjeggebus på biltur! Og hyggelig å få være førstemann til å komme på overnattingsbesøk. Kommer til å anbefale dere til alle jeg kjenner og noen til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.