Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskeplasser rogaland


Christoffer M
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Det er ikke det at folk ikke vil dele med plasser - men noen ganger går det litt galt + at det er veldig greit hvis man klarer å innsnevre både området (Rogaland er tross alt noen kvadratkilometer) og hva slags type fiske.

du får ta turen til karmøy. her er det kanon lakse fiske i sjøen. og mange fine vann med fin fisk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg tenkte på ferskvannsfiske, ørret,røy,laks og sjøørret.

Skjeldbreitjørn på Sviland har mye fin ørret.Det er også noen gode vann i Gjesdal (Ålgård).Limavannet har mye ørret,det skal også finnes røy her men den har ikke jeg sett noe til.Edlandsvannet (det store vannet rett etter Ålgård.Limavannet får du opp på høyre side når du kjører mot Oltedal via Ålgård) har sinnsykt mye fisk.Laks skal man kunne få i Figgjoelva,men her ser det heller labert ut i år.Har speidet en del etter fiskere men kan ikke si å ha sett noen enda.I Dirdal skal det være gode muligheter for Laks og Sjøørret.Videre kan jeg nevne Kydlandsvannet (Ved siden av Søylandskiosken).Her finnes det både røy og ørret.Her er det gode muligheter for å få stor fisk.Jeg vil anbefale Sølvkroken Spesial slukene i vann rundt i distriktet.Alt fra 4gram til 12gram.Sølvkroken Spesial nr43 er storeslem i disse vanna.Den gir somregel garantert fisk når ikke annet virker.Lykke til og skitt fiske :P

Endret av Frodos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjeldbreitjørn på Sviland har mye fin ørret.Det er også noen gode vann i Gjesdal (Ålgård).Limavannet har mye ørret,det skal også finnes røy her men den har ikke jeg sett noe til.Edlandsvannet (det store vannet rett etter Ålgård.Limavannet får du opp på høyre side når du kjører mot Oltedal via Ålgård) har sinnsykt mye fisk.Laks skal man kunne få i Figgjoelva,men her ser det heller labert ut i år.Har speidet en del etter fiskere men kan ikke si å ha sett noen enda.I Dirdal skal det være gode muligheter for Laks og Sjøørret.Videre kan jeg nevne Kydlandsvannet (Ved siden av Søylandskiosken).Her finnes det både røy og ørret.Her er det gode muligheter for å få stor fisk.Jeg vil anbefale Sølvkroken Spesial slukene i vann rundt i distriktet.Alt fra 4gram til 12gram.Sølvkroken Spesial nr43 er storeslem i disse vanna.Den gir somregel garantert fisk når ikke annet virker.Lykke til og skitt fiske :unsure:

Tusentakk for et godt svar, får nå bare vente på været, så håper vi på mye bra fisk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.