Gå til innhold
Fiskersiden

Nytt svenskt vitskaterekord


Gotland
 Share

Recommended Posts

Hyggelig for fangstmannen !! Før eller senere , Frederic...før eller senere satser jeg på de jeg også. Har ett par lovende plasser som MÅ gi hvitskate.

Forresten: Er det slik at Svensk rekord gjelder også for fisk som er tatt utenfor svensk grense og i andre farvann ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig for fangstmannen !! Før eller senere , Frederic...før eller senere satser jeg på de jeg også. Har ett par lovende plasser som MÅ gi hvitskate.

Forresten: Er det slik at Svensk rekord gjelder også for fisk som er tatt utenfor svensk grense og i andre farvann ?

Fisken måste vara fångad på svenskt eller internationellt vatten og båten måste gått fra/ankomma svensk hamn. Båter får inte varit inom utenlansk hamn i mellomtiden.

Endret av Lho
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt mer å lese om saken i denne bloggen. Legg merke til det som skrives datert det 11.juli. Trist at svenke tråler ( om det stemmer)tar så mye hvittskate på "vår side" av kysten og som deretter er vanskelig å omsette.

Håper at det inføres påbudt om rist i Skagerrak en gang for alltid !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.