Gå til innhold
Fiskersiden

Skal selge en del.


Ginny
 Share

Recommended Posts

Har planer om å konvertere til litt annet fiske og selger derfor unna en del utstyr som jeg ikke har bruk for.

Skal bruke denne tråden til å legge ut det jeg vil bli kvitt, blir nok auksjoner da, jeg gjerne vil få mest mulig.

Men et godt bud med kort tidsfrist er selvfølgelig mulig. Kjøper betaler frakt evt kan jeg levere hos To eller Oslo en avtalt ettermiddag.

Objekt 1 og garantert det dyreste(Aldri brukt i sjø av meg):

3 * Greys X-flite Karpspøn med Mad Baitrunnere den Bigpitvarianten.

Stengene er kjøpt av Morten Frisch og deretter brukt av meg en uke i Frankrike, så disse stengene er garantert ikke brukt mye, derimot er det selvfølgelig tatt en del svær fisk på de. Ikke av Morten da såklart, men jeg landa en på 25.26 ;-). Stengene skal visstnok ha livstidsgaranti, uten at jeg har sjekket dette nærmere.

Snellene er kjøpt nye av Tom Ole og brukt en uke, påspolt 33 mm i år på alle sammen. Disse er visstnok testet av Ingar Heum i følge T.O og har fått de beste skussmål.

Minimumsprisen for tre stenger og sneller er 5 hvis ikke lar jeg være å selge de. Start å by.

Avsluttet/Objekt 2 Skypod solgt til Aasmund for 1300

Avsluttet/Objekt 3 Isbor 205 mm solgt til Halvor for 550,-

Objekt 4 Gummibåt med motor, kjøpt på netthandelen i fjor og dessverre aldri tatt ut av pakken. Spør hvis dere trenger mer info.

Fant lite info om denne, men gikk inn på netthandelen og fant ordrekvitteringen når jeg kjøpte den. Siden båten er ubrukt og i pappesken går denne for høystbydene over 750, den tar plass og jeg kommer aldri til å bruke den. Kan selvfølgelgi pakke den ut og ta bilder, men det blir mye styr.

Kjøpte den fordi jeg trodde det var en riktig båt til mitt bruk, men når den ikke har blitt brukt på et år så er det vel ikke det.

Klipp og lim fra ordren:

IT003241 Bor-, bit-, og skruesett. 300 deler plassert i praktisk oppbevaringskassett - her får du orden i verktøyet! 1 51,20 25% 64,00

204721 Gummibåt for 3 personer med 12 volts elektrisk båtmotor, årer og batteri. 1 1 360,00 25% 1 700,00

EKSP Ekspedisjonsgebyr 60,00 25% 75,00

FRAKTEN Frakt 299,20 25% 374,00

Totalt (herav MVA kr. 442,60): 2 1 770,40 2 213,00

Vet ikke hvor klart det kommer frem her, men jeg ga 1700 for båten inkl moms, frakt og no gebyr og dritt kom i tillegg.

Noen bilder:

180820101142ee0b57d1b16541cbaf.jpg?81

180820101101f65e501c4fb34dfeab.jpg?73

180820101130dbb521a21d924df38f.jpg?16

Objekt 5 Meitestol type fox.

Flott og fleksibel meitestol som er lett og har litt fleksibilitet. Både foran og bak kan benbøylens lengde være 2 forskjellige slik at man kan tilpasse den de fleste situasjoner. Smart konsept som jeg tro det er vanskelig å ødelegge.

Legger inn noen bilder som viser anvendelighet.

Stolen selges høystbydene over 250,- da den er god som ny selvom jeg har fått en del svær fesk fra den... ;-)

1308201005296b6591d5e6b643d799.jpg?73

130820100548b08e735f2d834f2fab.jpg?30

130820100505d21de5f8980f40138f.jpg?42

Objekt 6 Pakke med fem Gjenstander.

180820101136c97658925a5f463983.jpg?59

Denne skal være grei å sende så her kan alle i Norge være med og by.

4 ganger Fox Micron M varslere. Dette er varslere som tåler alt. enkelt design av på knapp og potentiometer med vridning for volum.

Batteri i alle 4 varslerne, testet de i stad og alle virker og kommer sikkert til å virke i 10 år til. Høres ut som lyden er litt annerledes i 2 av de, selvom jeg ville stolt 100 prosent på de.

I denne pakken hiver jeg med et elbe Havfiskeskrin som opprinnelig ble kjøpt for 199, en del blekkspruter og perler osv og en

multiplikatorsnelle type: Ron Thompson Intellix, den er merket med high Speed retrieve og et nummer: KBC1860 GL

snella har senekapasitet 240 m med o,35 mm og 190 med 0,40. Tipper jeg har brukt snella til no ismeite eller lignende, i hvertfall aldri brukt i saltvann og antakelig brukt svært lite, tipper den er kjøpt på outleten på Nordby så det er nok ikke akkurat godsnella, emn sikkert grei til ismeite eller lignende?

Pakka går til høystbydene over 300,- trenger man billige nappvarslere som tåler er det bare å by.

Objekt 7

Havfiskestang; Lawson Powerjigger 7 fot 15-40 pund Leveres i flott bærerør med håndtak og stofftrekk, stange er brukt nøyaktig fem dager på Røst i forfjor eller har stanga ligget i røret sitt. Minimumspris for denne er 400 kroner,-

Skal få tatt et bilde av denne også!

Objekt 8 V vivtek kveitespyd uten spiss, dvs stammen. Det jeg sitter igjen med er resultatet av å dra på kveitefiske sammen med folk som tror de har på kveite i ca en time før de begynner å bli litt med på at de har på James Bånn. Vet ikke om det går an å få kjøpt løse spisser eller noe som helst, men nå tar det bare opp plass.

Endret av Ginny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt klønete å ikke ha utløpsdato.

Lar poden ligge frem til Fredagen klokka 24.00.

Skal se om ikke jeg får lagt ut en del mer i dag. Føler vel fortsatt vi er på røverpris for denne poden, men sånn er auksjoner:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leirud har konfirmert at han kan skaffe håndtaket hvis man ikke ser for seg at man klarer å lage dette selv.

Setter utløp på boret Søndag 02400, Skal hjem og grave i boden i helgen så da legger jeg ut noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.