Gå til innhold
Fiskersiden

Skal selge en del.


Ginny
 Share

Recommended Posts

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og takk for redning, ante ikke at fiskersidenbrukere var så utspekulerte at man kommer med bud som slår når jeg sitter her i rødvinsfylla, mener fortsatt at du har gjort et godt kjøp. Pm om sending eller levering i Oslo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og takk for redning, ante ikke at fiskersidenbrukere var så utspekulerte at man kommer med bud som slår når jeg sitter her i rødvinsfylla, mener fortsatt at du har gjort et godt kjøp. Pm om sending eller levering i Oslo!

haha... satt med 4 faner oppe med forskjellige summer, ble litt "hett" så jeg drog til med fana til høyre for å vise hvor i landet man har penger ...:lolu:...

Jeg er gørfornøyd med kjøpet. trenger en tyngre pod en Fox Stalkeren jeg drar med meg idag.

Du undervurderer brukerne på fs om du tror at en Fox Sky Pod med 4 buzzer bars og to storm poles ville gå for 700 kroner:fish:

pm sendt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja du fikk deg en fin pod der. kunne tenkt meg en større pod til frankriketurene, men de to podene jeg har får fortsette å gjøre jobben sin en stund til :D

ps, jeg vet om en stk nana som sikkert er interessert i stalkeren din hvis du skal selge den :lolu:

Endret av Iversen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

550 for borret

edit: trekker bud, annet utstyr må prioriteres :P

Litt spesielt å trekke et bud etter at man har fått tilslag kanskje???

Men, men greit nok Edward, siden budet ble lagt inn tidlig så lar jeg budet til forgående byer stå ut dagen, hvis ingen byr over får han det for 500 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka på forumet mitt er en smule tilbakestående. Noen som kan si om budet til Halvor var innenfor fristen dvs 24.00 på Mandagen?

Hos meg sier klokka at budet var lagt inn 23.42 B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tatt båten ut av esken og inni der var det en ny eske:

Det er en fish-hunter 250 med en to trinns elektromotor, årer og batteri samt pumpe, er i hvertfall det det er bilde av utenpå esken.

Ga som sagt 1700 på Netthandelen og båten har aldri vært ute av pakken.

Siden jeg faktisk har fått to bud over 750 som er minstekravet setter jeg fristen på denne til 2400 på førstkommende Mandag.

Mener alt opp til 1500 er en veldig god pris for denne båten, men den blir solgt så lenge minstekravet er innfridd.

Har lagt inn en del bilder om tekniske fakta, men pga stor pågang på fotoknudsen ser det ikke ut som jeg får lagt de ut før i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter utløpstid på auksjonene førstkommende Mandag klokka 24.00 så sant minstebud er budt unntatt på Karpestengene...

Jeg kommer til å legge inn 3 minutter utsettelse for hvert nye bud på hvert objekt, da jeg med poden falt av og ikke klarte å se når fristen hadde gått ut osv. Mener det er masse verdi i dette og skal få lagt ut noe mer i dag.

Det er mulig å legge inn autobud, dvs intervall høyning opp til en viss sum, det er selvfølgelig også mulig å komme med et godt bud før auskjonens utløp for å kapre objektet.

Når det gjelder X-flitene og baitrunnerne er jeg nesten litt ovverasket over at jeg ikke har fått bud, her er jeg åpen for avbetalingsordninger hvis man ikke har mye spenn på bok, betinger at du kanskje har vært litt innom forumet her og at du ikke er helt ukjent, men spør meg? Er det noen som kunne tenkt seg å bydd på dette hvis jeg hadde delt det opp eller hvordan er det? Så Remy delte opp og tenkte derfor kanskje at osv. Personlig synes jeg man skal ha tre like stenger og tre like sneller i poden, men kan jo være at man har andre bruksområder i tankene-...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.