Gå til innhold
Fiskersiden

Skal selge en del.


Ginny
 Share

Recommended Posts

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er rett, i dag 2400. Stengene lar jeg stå til Onsdag 24.00, er vel ikke helt fornøyd med prisen enda, men sånn er auksjon.

3 minutter utvidelse av frist for hvert bud. Ingen bud på havfiskestanga enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett, i dag 2400. Stengene lar jeg stå til Onsdag 24.00, er vel ikke helt fornøyd med prisen enda, men sånn er auksjon.

3 minutter utvidelse av frist for hvert bud. Ingen bud på havfiskestanga enda?

500,- for powerjiggern. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alt solgt, unntatt stengene og snellene som ikke er solgt enda, fint hvis alle kan sende meg en PM angående hvordan de vil ha ting levert. Er litt keen på å bli kvitt ting etterhvert. Angående Sindrepilten hadde han blitt litt ivrig i kampens hete og vi hadde en prat på PM hvor vi var 100% enig om at han kunne trekke budet hvis han ikke var komfortabel med tingenes tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alt solgt og jeg skal få levert ting etterhvert. Da fremskynder jeg budfristen på stenger og sneller til

21.00 i morgen slik at hvis det skulle være noen som har lyst til å by så kan de fortsatt legge seg i kristelig tid,

nytt bud tre minutters fristforlengelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja Nanablag Gummin er din vettu. har en tendens til å lese PMer tenke at jeg har svart på de og er fornøyd med det :) Vi blir enige, jeg plinger på når jeg tar en tur til avkroken eller solo jeg.

Kanskje neste Torsdag? Eller kanskje du skal ta deg en tur ned når østfoldkonkene i GP i meite skal arrangeres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja Nanablag Gummin er din vettu. har en tendens til å lese PMer tenke at jeg har svart på de og er fornøyd med det :) Vi blir enige, jeg plinger på når jeg tar en tur til avkroken eller solo jeg.

Kanskje neste Torsdag? Eller kanskje du skal ta deg en tur ned når østfoldkonkene i GP i meite skal arrangeres?

Østfoldkonkene skal garantert noen av de jeg kjenner være med på. Tviler på at jeg skal selv. Hvis vi ikke har fått ordnet det før får jeg sikkert en kamerat til å ta den med derfra.

Si fra når du skal til Avkroken e.l. uansett :) Neste torsdag er sikkert en knalldag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei

Er kveitespydet solgt ?

Nope, men det mangler spissen. Endte selvfølgelig på bunn etter at vi skulle kaste det over i en annen båt. Dette var selvfølgelig mens han kjørte verden største kveite(Bunn) og kaoset var komplett. :):):thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.